Selam ben boşanma kararı almıştım biliyorsunuz Babamın evindeyim ama doğum kontrol kullanıyordum düzensiz kullandım saatleri düzenli değildi ama korkudan hep günde 2 tane ıctıgım bile olmuştu ama Şu an adetim 1 hafta gecıktı ve 1 ocakta kürtaj olmuştum Şu an yine hamile kaldım sanırım olmuş olabilir mi Yasmin düzensiz kullanıyordum napıcam sımdı sizce olmuşmudur
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılOlmuştur alt tarafı bir hapı saatinde içmek nasıl zor geliyor anlamıyorum. Aldır madem boşanıyorsun. Ayrıca iki tane içmene de gerke yok. O günü alıp ertesi gün standart saatinde devam etmen gerekiyordu ve ekstra bir korunma uygulamanız prezervatif gibi
04 Yorumla
Soran+1 yılSımdı sizce olmuşmudur saatleri şaştığı için
- +1 yıl
Bak arkadaşım doğum kontrol hapı ancak O GÜN İÇMEZSEN ve bunu sürekli yaparsan korumaz. Ayrıca asla yüzde yüz korumaz mutlaka bir risk vardır. Yap bir test öğren
Soran+1 yıl1 hafta gecıktı en son ocak 28 de olmuştum sımdı test yapsam sonuç verır mı
- +1 yıl
Kan testi yaptır idrar çıkmayabilir net olarak
En İyi Cevaplar
+1 yılOlayları tam olarak bilemeyiz. Ancak şunu unutmayın dünyaya çocuk getirmek isteyerek/istemeyerek fark etmez hiç bir zaman kurtarıcınız olmaz. Evet belli bi süre bazı şeyler örter ama ilerde daha büyük sorunlarla karşınıza çıkar. Ve çocuk olduktan sonra da toplumdaki bireyler%80 ne yaparsam da ne yapsalarda gitmez gidemez çocuk var düşüncesiyle hayatı burnunuzdan getirir. Ve şunu da unutmayın evliliğiniz geri düzelmesi için kesinlikle o çocuğun günahına girmeyin ilerde o çocuğun psikolojisini zedeler ve daha kötü sonuçlar meydana getirir (aile olayları insan psikolojisinde %60 oranında etkili) tırnak açmak isterim “aldırın, düşürün de kesinlikle demiyorum haşa, kendi ayaklarınızın üstünde durarak ve ailenizin desteği varsa o şekilde büyütmeniz daha sağlıklı olacaktır”
00 Yorumla
+1 yılsizce hamile kalmış mıyımdır? sanki bizim tercihimize göre sonuç değişecekmiş gibi... cahil misiniz? Ya eczaneden idrar yoluyla yapılan çubuk hamilelik testlerinden alacaksın ya da bir hastaneye gidip Beta HCG hormon testi yaptıracaksın. Böyle soruları gelip burada sormanıza gerçekten şaşırıyorum.
00 Yorumla
Test yapmadan hamile olup olmadığını anlayamazsın ki. Bildiğim kadarıyla bazen adet döneminde gecikmeler olabiliyor. Emin olmak için test yapmalısın.
Evliliği devam ettirme konusuna gelince, mutsuz bir yuvada büyüyen çocuk sorunlu olur, eşinle mutlu olamayacaksan çocuk için devam etmen pek mantıklı değil, mutlu düzenli bir aile hayatı kurabileceğinize, kavga etmeden bir arada olabileceğinize inanıyorsan evliliğe devam et.00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
86
Cevap
94Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılHayır sakın böyle bir şey yapma yani sakın çünkü olmuyorsa bir yuvayı bebek kurtarmaz sakın böyle bir şey düşünme bu hataya düşen çok insanlar yuvası kurtulsun diye bebek yapan ya da işte tam ayrılma kararında hamile olduğunu öğrenen o kadar çok insan oluyor ki ama yinede böyle bir şey yapma olmuyorsa olmuyordur çocuk bunu değiştiremez
60 Yorumla Bebek için barışmak evliliğin akibetini değiştirmez..
sadece ve sadece boşanma süresini uzatmaktan başka işe yaramaz..
Hamileyim doğrurup kucağıma alayım. ay birazcık büyüsün diye diye yine kocanla hır gür içerisinde yaşarsın.. birde bu kargaşaya masum bir çocuğuda süreklemiş olursun..
Eğer kocan hayırsız sorumsuz ipsiz sapsız bir adamsa asla çocuk yapma..
Çocuk aranızda bağ olacağı için bu sefer boşansanda bu adamdan kurtulamazsın.. çocuğunu görmek için sürekli arar senin kendine yeni bir hayat kurmana engel olur..10 Yorumla
+1 yılŞimdi neden oldun neden yaptın demek kimsenin haddine değildir de lakin eğer bir hamilelik varsa olduysa bu bitmesini istemediğiniz bir evliliği kurtarmaz sadece erteler ya da daha fazla sorunları getirir bak ben sana şunu söyliyim o çocuğu aldırma kimden olursa olsun nasıl olursa olsun çocuk aldırmak cinayetdr bunu iki dakikalık zevk uğruna milyonlarca insan yapıyor yapmayın bunun vebali ağırdır
Siz boşanmaya karar verdiyseniz bunu çocuk kurtarmaz bunun kararını yine siz vereceksiniz baksana sen bile emin değilsin hiç tanımadığın insanlara soruyorsun şunu unutma kimse senin baktığın gibi bakmaz gördüğünü görmez yaşadığını anlamaz eğer kişi canını yaptıysa olmuyorsa ayrılmakta haktır merak etme eğer bir çocuğun olacaksa bırak olsun o sana bu dünyada hiç beklemediğin güzellikler verecek ve hiç bilmediğin güzel kapılar açacaktır her zaman güçlü ol mutlu kal10 Yorumla
+1 yılTercih konusu zor. Söylenecek cok sey var ama hayat sizin.
Ama unutmamanız gereken bir şey var.
Mutlu olmadığınız bir birlikteliği sadece çocuk var diye devam etmek gibi bir hata mutsuz büyüyen bir çocuk ortaya çıkartır. Bu da onun ilerideki hayatına yansır. Hayata mutsuz ve sorunlu bir birey yetiştirmiş olursunuz.30 Yorumla
u +1 yılÇok saçma yahu. Bir bebek için barışma düşüncesi saçma, iki senin bu doğum kontrol hapını bilinçsizce kullanman çok saçma. Kürtaj olmaya gittiğinde kadın doktoruna sorsaydın keşke, nasıl kullanmak gerek diye. Bazen stres, sıkıntı, ruh hali gecikmesine sebep oluyor reglin. Yani test yap veya en güzeli doktora git kan alıp baksınlar.
10 YorumlaNe saçma sapan bir hayat tarzı bu yahu… Hem boşanma sürecindesin hemde düzenli seks hayatın var sürekli kürtaj oluyorsun… Birde kalkmış çocuk için barışmaktan bahsediyorsun ki bence sen hiç boşanma sürecine girmemişsin. Boşanma dediğin süreç birkaç günlük süreç değil. Son ihtimalde buradakileri trolleyip kafa buluyorsun
10 Yorumla
+1 yılBebek için barışmak yanlışın yanlışı olur, bu defa daha ileri gider karşınızdaki insan şunu düşünür nasıl olsa gidecek bir yeri yok bana mecbur belkide size canı sıkıldıkça hakaret küfür hatta şiddet uygular, eyer hamileyseniz anlaşmalı olarak tekrar kürtaj olunuz bu arada bildiğim kadarıyla kürtaj yasak değilmiydi?
10 YorumlaKadınların yaptığı en büyük hata bebek olunca her şey değişir sanıyor öyle yapanların çoğu çocuğuyla baba evinin yolunu tuttu hep kürtaj olmanıza da bir kaç şey söylemek isterdim ama haddim değil yazık olmuş bebeğe 😒 böyle rezil bir dünyaya gelmediği için sevinsem mi yoksa üzülsem mi bilemedim
10 Yorumla
+1 yılBu imtihan dünyasında çocuk getirmek dünyaya en büyük dehşet olmuş. İnsanoğlu kendi türünün kıymetini asla ve asla bilemez. Çok büyük öküz itoğluit varlık bir an önce kıyamet yani insanlığın sonu gelmeli. Yoksa insanlığın yedi ceddinin erojenine sıçılır...
10 Yorumla
+1 yılBunca kürtaj, bunca yoğun hap kullanımı ve hala hamile kaldığınızı zannetmeler. Karma karışık ettiniz bizi. Boşanma kararını ne zaman aldınız? Korunmadan en son ne zaman ilişkiniz oldu? Adet günleriniz ne zaman? Bu soruları bir yanıtlarsanız size yol gösterebilirim.
00 YorumlaBazı gereksiz yorumlara takılma lütfen , şimdi çocuk için barışsan ne olacak kaç yıl katlanabileceksin , çocuğun mutlu olmayan bir aileye geldiğinde de mutsuz olucak. Çocuğun için babasıyla görüşmeye devam etmen çok normal ama olmayan bir ilişkiyi yürütmek normal değil sen çocuğun babası herkes olumsuz etkilenecek
00 Yorumla
+1 yılMerhaba, doğum kontrol haplarının koruyuculuğu düzenli kullanımda en yüksek seviyede olur, ancak saati geçirmek tamamen korumasız olarak düşünülmemelidir. İlacın etkisi hormonların üzerinedir neticede. Ayrıca stresli bir dönemden geçiyorsun, her regl gecikmesinin nedeni gebelik olarak düşünülmemelidir. Hamilelik belirtileri farkettin mi sen?
00 Yorumla
+1 yılÇocuk için barışmak bence yersiz olur.. Bebeği kurtarma unsuru olarak görmemek gerekiyor.. İlişki sorunluysa ve mutsuz ediyorsa zaten o ortama bir çocuk dahil etmek kesinlikle çok daha kötü bir durumun oluşmasına sebep olacaktır.. Keyifli akşamlar..
20 Yorumla
+1 yılHataları büyük ve coksa düzelmiycegine inanıyorsan davandan vaz geçme cocuk olsada seninde cocugun sonuçta ama hatasını anlamış seni kazanmak için cabalıyosa konuşup şartlarını masaya yatı kabul ederse barışırsın
00 Yorumla
+1 yılÇocuk yuva kurtarmaz. Boşan eğer yürümüyorsa. Çocuk olunca da yürümez hatta olan da çocuğa olur yazık kavga eden anne baba arasında psikolojisi bozuk yetişir. Bu daha kötü 2 kişi zaten kafayı yemiş len bir de çocuğu eklemeyin
00 Yorumla
+1 yılSelam,
Bişeyler çocukla yoluna girer ama boşanma aşamasındaki ilişkiyi düzeltmek için iki tarafında çabası önemli. Bu çok önemli bi karar eğer yanlış karar verirseniz ya siz mutsuz olacaksınız ya da doğacak olan çocuk.00 Yorumla
+1 yılBoşanmak istiyordun demek ki bir anda alınmış karar degıl bu. Ee niye adamla beraber oldun o zaman boşanmak isteyen aynı yatağa bile girmez bitirir herseyi o adamı
10 Yorumla
+1 yılAsla değil. Eş olmakla anne/baba olmak farklı şeylerdir. Yine bebeği birlikte büyütün destek alarak ama eş olmak başkadır.
20 Yorumlaçocugun baba sevgisi ve alakası ile büyümesi çok önemli ancak babada ışık göremiyorsanız bırakın olduğu gibi kalsın
20 Yorumla
+1 yılbebegin icin anneli'gin adina gayet mantikli, ama senin adina bebegin icin katlandiklarin goz ardi edilecektir, bunun icin senin adina hic iyi olmaz.
bosanip bebegine baska birine baba dedirtecegine, bosanmayip belki kocanla yeni bir sayfa acmayi deneyebilirsin...
kendine bi sans ver ve bosanma, bosanman bile bile lades gibi bisey olur, bosanmazsan omur boyu guzel bir hayat icin mukemmel bir sans, bosanma cocugu dogur, dene olmassa son care bosan...00 Yorumla
+1 yılKesinlikle hayır, çocuk için bir arada durmak en büyük çocuğa zarar verir. Her şeyi hisseder ve mutsuz bir evde yaşar. Hele birde bir gün senin için evliyim derseniz , o çocuk için çok kötü olur. O yüzden en iyisi ayrılıp , görüştüğünüzde çocukla kaliteli vakit geçirmek olacaktır. Siz mutlu olmazsanız çocuk dahil kimseyi mutlu edemezsiniz….
00 Yorumla
+1 yılEger birlikte yasamaniz mumkun degilse sorun degil bence, cunki eger bir gun baska bir evliligin olursa , cocukluktan beri onunla birlikte olacagindan gercek babadan bir farki olmaz cocukla. Sence kucucuk cocugun kimden olmasi onun umrundami?
Belkide hic evlenmedim diye o konulari anlamaya bilirim, oda var😉00 Yorumlaİlerde muhtemelen aynı şekilde tartisacsksiniz zaten şu an bir sorun olmasa bu soruyu buraya sormazdiniz o yüzden hiç gerek yok tabi yinede sizin karariniz
00 Yorumla
+1 yılBenim kaç tane arkadaşım var kimi babasız kimi anasız büyüyen çoğuda hayatında başarılı mutlular yani çocuğun psikolojisi Öğle bozulmuyo barışma hrm brnim arkadaşlarım ya yılda 1 2 kez görmüşlerdi analarını babalarını ya da hiç görmemişlerdi bu çocuk istediği zaman babasını görebilir veya anasını işte
00 YorumlaSebebi bilmiyorum ama çocuğunu düşün eğer çok kötü bişey yaptıysa devam etmesini sağlamanın bir mantığı yok aksi ne yaparsa kabul etmen gerkicek boyun eğme cocugunada boyun etmemeyi öğret
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 685 cevap paylaştı.
+1 yılZor durum, bunun mantıklı açıklamasi sende, çünkü boşanma sebebinin önemlilik derecesini sen biliyorsun... Ama çocuk için evlilik yürümez, çocuk için de evlenilmeyecegi gibi...
00 Yorumla 1 ocakta kürtaj olduysan bu kdar rahat hamile kalacağını sanmıyorum
Hadi kaldın diyelim bitmiş ilişkide sadece çocuk yıpranır ne düşünüyorsun ilk zamanlara mi döneceksiniz saçma yani ne mantiksa00 Yorumla
+1 yılHamilelik kesinleşse bile boşanmadan önce dile getirme. Hakim boşamıyor tek celsede; uğraşır, durursun. Bebek için sevmediğin insanla aynı evde yaşamak istiyorsan tercihine saygı duyarım ama mutlu olamayacağını bil.
12 Yorumla- +1 yıl
ilk defa duydum bunu
- +1 yıl
@kimse_bilmesinbeni Örnekleri çok fazla. Çocuğun varsa veya hamileysen hakim arabuluculuk yapıp barıştırmaya çalışıyor.
+1 yılHiç kararından cayma çocuk bu süreçte karşı tarafı değiştirmez aksine seni güçsüz gösterir elini kolunu bahlamay kalakr karar aldıysan hamilede olsan ardında dur cocoukla bosaan dahada zor olur
00 YorumlaYorum yapamam çünkü çok hassas bir durum hem ailesinin hem çocuğun geleceği söz konusu
Sadece şunu diyebilirim ayrılık sebebiniz çok ciddi bir konudansa çok çok iyi düşün00 YorumlaBı bebeği aldirmissin tekrar seks yapmış şimdide hamile olma şüphesiyle yaşıyorsun yani anlam veremedim
10 YorumlaKürtaj olma çocuk doğana kadar ayrı evlerde yaşayın çocuk doğduktan sonra boşanın dinen hamile kadın boşanamaz diye biliyorum yanlış sam beni uyarın
11 YorumlaYazık ben daha çok kürtaj olmana takıldım. Nasıl kıydın bir cana kendine bunu sor
20 YorumlaBir ilişki bitmişse onu çocuk kurtarmaz. Çocuk can kurtaran değildir. O yüzden çocuk için evliliği sürdürmek bence mantıksız.
00 Yorumla
+1 yılKürtaj sonrasında 6 ay hamile kalmaman gerekiyor diye biliyorum ayrıca anlaşamadığın birisiyle bebek için devam etmek ne kadar doğru bilemiyorum
00 Yorumla
+1 yılBebek varsa barışma olmalı sonuçta ortada çocuk var boşanma Derim yine ayri durun vir süre ama ayrilmak doğru değil
00 YorumlaBu erkeklerin bu kadar sorumsuzluğu kadınların zeki ve tutarlı olmadıklarından ileri geliyor..
İyi yap çocuk ve daha çok hayatını bittir.00 YorumlaBoşanma evresindeysen ve gerçekten barıştıktan sonra yuvan hala sağlam temele oturmayacaksa, kararsız kalma ve şimdiden boşan.
00 YorumlaMantıklı değil. Boşanmak isteme nedenin ne bilmiyorum ama boşanmak istiyorsan kararından dönme. Hamile kalman fikrini değiştirmesin.
00 Yorumlaöncelikle sizi kutluyorum eğer gebe kaldıysanız hanımefendi. diğer yanıtım evet eğer gebe kaldıysanız eşinizle tekrar konuşun ve fikir yürütün
00 Yorumla
+1 yılÇocuğunun sevgisiz bir ortamda büyümesini istemiyorsan yapma, bunun için barışmak çözüm getirmeyecek.
00 Yorumla
+1 yılbaşkasından mı hamile kaldın? kocan dan mı? asıl problem bu bizim için. sonra başlarız yoruma.
01 Yorumla
Soran+1 yılKocamdan tabi ki ya ben öyle bırı degılım !
bence acil doktora git de boşanma sürecinde kiminle yatıyorsun mnk?
06 Yorumla
Soran+1 yılYa kimle yatcam babama geleli 3 gün oldu kendımı zor topluyorum ya
Soran+1 yılYa biz ayrılalı 3 gün oldu 3 gün oncesınde oluyordu hep aynı evın ıcındeydık sonuçta
Soran+1 yılEvet kesinlikle ben zaten ocakta kürtaj oldum kocam ımza verdı ıstemedıgı ıcın sımdı yine sanırım var ama ılac kullandım yani nasıl olabılıyor
Bunu düşünmek bile çok acı bence biten ilişkinize şok da işlemez üzgünüm ama
10 Yorumlalütfen huzursuz bi aileye bi bebek getirip çocuğunda psikolojisini kavgalarınızla bozmayın.
10 YorumlaOlan bebeğe olur sevgi olmayan bir evde çocuk yetiştirilmez
10 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 318 cevap paylaştı. Sen normal degilsin. Bu kadar sorunlu bi evlilikye cinsellikten hic geri durmamissiniz hayret
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenzer şeyi yaşadım. Ben bebeğe rağmen boşandım. Bebeğimi de doğurdum. Şu an 3 yaşında. Ona da göstermiyorum canı cehenneme.
21 Yorumla- +1 yıl
Allah bağışlasın. ömür boyu mutluluklar dilerim 😎👍
stres yaptığın için gecikmiştir. bi beta hcg testi yaptır.
10 YorumlaBoşanma kararı aldım diyorsun babamın evindeyim diyorsun ya. Ne ara ilişkiye girdin de hamile kaldın
00 YorumlaBebek için barışmak ne alaka hamilelik sorunları çözüyor mu? İnsanları değiştiriyor mu?
00 YorumlaBu kadar hızlı yaşamayın arkadaş doğan çocuklara üzülüyorum yazık ya Suriyeli misin?
00 Yorumla
+1 yılBoşanma kararı almamda ki sebep nedir? Bunu bilmek gerekir
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılBu bu sitede boşanmak üzere hamile kalan kaçıncı kadın acababu şansızlıktır arkadaş
00 Yorumla Bu Soruyu sormadan önceki adımın gidip kan tahlili yaptırmak olmalıydı gebeliği onaylamak için.
00 YorumlaCanın sıkıldıkça hamile kalıyon galiba sen jsdkfdskfkmf
00 Yorumlaaranız iyi değil boşanmayı düşünüyordun neden beraber oldun eşinle,
00 YorumlaBebek boşanma gerekçelerini ortadan kaldırıyor mu ki, demek ki ciddi bir nedeniniz yokmuş
00 Yorumla
+1 yılÇocuk için kendi hayatını ve çocuğun hayatını bitirme. O sebep yoluna bak her şekilde..
00 Yorumla
+1 yıleşin nefret ettiğin kişi bile olsa cinsellik olmadan olmuyor değil mi
00 Yorumla- Devamını Gör (120)
Devamını Gör(165)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Boşanma sürecindeyim ama hamile olabilirim, bebek için barışmak mantıklı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer