Anaokulunda staja başlayan bir öğretmenin paylaştığı kahvaltı fotoğrafı sosyal medyayı ikiye bölmüş. Kahvaltı fotoğrafı da çikolatalı ekmek ve süt..Yani çocukların evde de farklı bir şey yediğini düşünmüyorum ama herhalde okulda böyle bir hizmet verilmesi tepki topladı. Sizce çocuklar için çikolatalı ekmek ve sütten kahvaltı olur mu?
Sizce çikolatalı ekmek ve sütten çocuklara kahvaltı olur mu?
Arada verilir. Sürekli olarak vermek çok hazıra kaçmak bence. Ve sağlıksız. Her zaman çok sağlıklı besleniyorlar sanki diye alıntılamış biri. Ben şahsen rafine şeker, unlu yağlı gıdalardan sağlık için uzak durmaya çalışıyorum. Çocuğuma neden devamlı olarak vererek böyle bir alışkanlık kazandırayım
Neden böyle gereksiz şeyleri insanlar bu kadar büyütür anlayamıyorum inanın. Yahu çocukların en sevdiği kahvaktiliklarin başında gelir kakolu fındık kreması. Ayrıca yemek konusunda çocuklara bir dayatma yapılmasıdır asıl yanlış olan. Her anaokulunda ya da kreşte, cikolata ekmek illaki vardır menüde, çünkü cocuklara yumurtayi ya da peyniri sevdirebilmek için, ona arada sevdiği kahvaktiliklari da yedirmek gerekir.
Ara ara yapılabilir ancak sürekli bir periyot haline getirilmesi çocukları usandırır ki böyle yapılacağını düşünmüyorum.. Olur hani neden olmasın çocuklar evlerinde daha farklı ne yiyor olabilirler? Yumurta, zeytin, peynir vb. yine verilir , sonuçta bu sadece bir günün fotoğrafı. Haftalarca aynı yemeği yiyemezler sonuçta. Herneyse... Olabilir yani bir mahzuru yok bence.
Olur ama sağlıksız bir kahvaltı olur gelişim çağındaki çocukların daha çok protein ağırlıklı beslenmeleri lazım örneğin sabah kahvaltısında çikolatalı ekmek yerine, yumurta sût peynir zeytin Tüketmeliler (çeşitlendirilebilir)
Cocuklar aç karnına sigara içse daha az zarar görür diye alıntılanmıştı bu tivit ona çok güldüyfüm fnfj
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ara ara yapılabilir,ödül niteliğinde verilebilir çocuklara. Abartmışlar ayrıca. Sanki veliler evde her gün her dakika çok sağlıklı besin veriyormuş gibi tepki göstermişler bir de.