Yani kısa boyluyum ve çok şişiyo kadınlar ben de öyle olursam özgüvenim düşücek çirkinleşir miyim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence yediğine içtiğine çok dikkat et kilo almanın hamilelikle alakası yok boğazla alakası var zaten hamileyim istediğimi yiyebilirim diye hominigırtlak yersen artı otuz kiloyla hamileliğini bitirirsin üstüne doğum sonrası bunalıma girersin stresten kilo veremezsin sütün azalır hadeee süt olsun diye ye babam ye bi on kilo daha alırsın kilolar arttıkça özgüveni yerlere serilir bunalım iştah kilo üç ver beş al seneler böyle geçer o yüzden seni burada pışpışlamak yerine doğruları söyleyeyim bacım kilo almamaya çalış yediğin sağlıksız şeylerin ne sana ne bebeğine faydası olur sadece zarar hamile kalırsan sağlıklı beslen sebze meyve et salata süt yoğurt bol bol tüket her gün yarım saat de olsa yürüyüşünü yap aşerirsen de abartmadan nefsini körelt alacağın en fazla on kilo olur doğum sonrası da hepsi gider doğum sonrası aynı şekilde beslen bol ay iç sütün de bol bol olur emzirdikçe kalori yakarsın bu kadar ama bizim milletimiz ne yapıyor ye iki canlısın şunu da ye bunu da ye yabancılar hamileyken fit bizim milletimiz kendinden iki tane daha çıkarıyormuş gibi kilo alıyor neden bu iki canlı kafası yüzünden unutma tek yapmak gereken sağlıklı beslenmek kendine bebeğine ve evliliğine yapacağın en büyük iyilik bu olur sevgiler 💕💕
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAnne adayları genellikle doğumdan sonra kilo alır. Hamilelikte sadece karın şişer, içindeki bebeğiniz büyüdüğü için. Ama ne kadar kilo alırsanız, şişik bir karna sahip olursanız olun kendinize olan sevginizi buna bağlamayın.
Ne eşiniz, ne bebeğiniz, ne de siz bedeninizle orantılı bir sevgi beslersiniz. Severken gözümüzle değil, kalbimizle bakarız. Belki eşinizinden sizden soğumasıdır asıl endişelenme sebebiniz. Ama hayır, erkekleri en mutlu eden şeylerden biridir, bir çocuğa ve harika annesine sahip olmak. O yüzden ya şişman görünürsem, beni sevmezlerse gibi düşünceleri kafanızdan uzaklaştırın. Sizin elinizde olan bir durum değil bir kere.
Ayrıca hamilelik döneminden sonra alınan kilolar rahatlıkla verilebiliyor. Tabi sizi çok zorlamayacak ve ağır gelmeyecek tarzda sporların yardımı olur. Tabi şuna da değinmeden olmaz, gerçek güzellik kalptedir. İster zayıf, ister kilolu olun. İster sarışın, ister esmer olun fark etmez. Ona bakılırsa dünya milyonlarca insan ve binlerce farklı fenotip var. Ama hepsi ayrı güzel. Kimisi siyahi, kimisi beyazi. Hepsinin güzelliği insanı hayran bırakacak cinsten. Bence kilo alsanız bile size çok yakışır. Tabi kadınlara en çok yakışan şey de anneliktir ๑34 Yorumla- +1 yıl
Nasıl veriyonki o kiloları
- +1 yıl
O karın nasıl boşalıyor birden çıkınca bebek
- +1 yıl
@CinderellaXxX666 Bilmiyorum hiç doğum yapmadım. Ama internette doğum sonrası için hafif sporlar var onlar sayesinde yüksek ihtimalle
Genelde hamilelik esnası ve doğumdan sonra göbekte ve vajinal bölgede, bazen de memelerde sarkma olur. Ancak eğer hamilelikte yemene dikkat edersen fazla kaçırmazsan , yani sana ve bebeğe yetecek kadar yersen fazla kilo almazsın. Alsan bile zamanla verirsin benim eski almanca öğretmenim doğumdan sonra 40 kilo vermişti inanılmaz fit olmuştu. Gelelim sarkmalara, bunlar için de en kötüsü estetik operasyonlar bile var kafana takma, buna da en kötüsü dedim çünkü düzenli sporla sıkılaşabilirsin. Sadede gelmek gereksirse sorunun cevabı evet , sarkmalara yol açıyor ama kendini toparlaman için bir o kadar da yöntem var.😊
00 Yorumla
+1 yılKorkma kendine dikkat ettiğin sürece karınındaki melek seni çirkinleştirmez aksine güzelleştirme yediklerine dikkat etmezsen obur olursun bem iki tane kızım var ama dikkat ediyorum spor yapıyorum düzenli ve az beslenmeye gayret ediyorum sende endişe etme mutlu olmaya bak güzel şeyler düşün 🖤
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
55
Cevap
30Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılBen bu zamana kadar hamile olup kötü görünen hiç kimseyi görmedim desem galiba yalan söylemiş olmam genelde hamile kadınların üstüne böyle tarifsiz bir güzellik gelir hani inanılmaz derecede kilo alsalar bile gide de çok güzel olur Allah‘ın vermiş olduğu bir şey galiba bu bir hikmet bilmiyorum ama çirkin olmasın bence
110 Yorumla Onu bilemezsin ben hamileliğimi aynı senin gibi beklerken her ay herşeyi yememe rağmen düzenli 1 kg vererek bitirdim olduğundan daha zayıf hale geldim hamile olduğum hiç belli olmuyordu oysaki bende diğer gebeler gibi o kiloları almayı çok istemiştim 🙄
26 Yorumla- +1 yıl
Sen -1 kilo ile bitirmissin yine iyi bizim ayse kilo almak hayaliyle cocuk yaptı daha da zayifladi... bosuna yaptık bunu demişti 😂🤣
- +1 yıl
@biradetmehmet o kilolar her ay 1 kg olarak verildi
- +1 yıl
+1 yılAnne olmak zor bir meziyet ama sırf vücudum bozulmasın diye de elden kaybedilecek kadar değersiz değildir. Hamilelikte sebze ve meyve ağırlıklı beslenir, hamur işi, yağlı ve şekerli gıdalardan uzak durur yürüyüşler yaparsanız 12 kg gibi bir kg alımı yaşarsınız. Sonrasında da emzirme de kalori verdiriyor yerine diyet ve sporu da dahil ederseniz gayet güzel verirsiniz. Spor ve diyet azmi şart bu konuda.
10 YorumlaBence genetik ya bu gebelikte herhangi bir hastalığın çıkmazsa çok kilo almazsın önemli olan bebişin ve senin sağlığın ben kızıma 7 kilo alarak doğum yaptım ama almadığım için üzülüyordum tiroid ve tansiyon çıktı gebelikte bebişimi besleyemedim doğru dürüst o yüzden önemli olan bebeğin kilo veriliyor sonra emin ol😃
00 Yorumla
+1 yılBence takma kafana sırf kilo alacaksın diye hiç çocuk mu doğurmayacaksın? Hem biraz kilo insanı daha çok güzelleştiriyor. Fazla zayıflık zayıf olmak sorun. İnsanı suratsız çirkin gösteriyor. Hem sen iki can taşıyacağın için sağlıklı güzel beslenmen lazım. Hamile olsan da olmasanda 40 yaşından sonra zaten kiloyu alacaksın. Bu yüzden bunu hamilelikle bağlama. Boşuna kafana takıyorsun.
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 676 cevap paylaştı.
s +1 yılDemek ki o anne olma isteği tam gelmemiş. Evli misin bilmem ama hamilelik düşünen hiçbi arkadaşım "çirkinleşir miyim " demedi. 7 aylık hamile arkadaşım hatta dün gece diyor ki iyice çirkinleştim adam bırakmasa iyi, güldü sonra amaan kilo bu alınır verilir kendi göbeğine baksın dedi hepimiz güldük bitti. Hamilelik öyle bişey değil yani
00 Yorumla Hamilelikte 12 kiloya kadar almak normaldir. Sağlıklı ve sık beslenirseniz çok almazsınız. Ben 8 kg almıştım bu yolla. Sebze, meyve ve protein ağırlıklı yemeniz lazım. Hem hamileliğinde ayrı bir sevimliliği var bence. 😊
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTamamen beslenmene bağlı. Ünlüleri görmüyor musun sadece bebek büyüyo, top gibi bir karın ile vücutlarında hiç genişleme olmadan doğuruyorlar ve bir haftaya eski zayıf hallerine dönüyorlar. Türk kadınları hamileyiz diye her aklına geleni bebek istiyor mantığıyla yediği için, doğum kiloları ile başları dertte oluyor.
00 Yorumla
+1 yılKısa boyluysan hamilelikten sonra balık etli olursun normalde balık etliysen kilolu olursun ve evdir, bebektir derken zaten kilo vermen zor olur. Kilo versen bile vücudunun asla eskisi gibi güzel olmicagini söylememe gerek yok bence.
00 YorumlaHamilelikte alınan 30kilo ve fazlasını geri verdim doktorum bile biraz az ye kilo kalır bak diye tembihlerdi öyle bişey olmadı özellikle kilo vermek için de hiç bir şey yapmadım yani korkulacak endişe edicek pek bişey yok
00 Yorumla
+1 yılGebelik çok özel bir durum kesinlikle. Sağlıklı beslenip egzersizler yaptığın sürece gebelikte aldığın kiloları, doğum sonrası çok kısa sürede geri verebilirsin. Ayrıca hamile kadınlar aşırı sevimlidir.
00 Yorumla
+1 yılHamileyim diye ulkemiz kadinlarinin aseriyom hikayesi gibi yapip homini girtlak yersen sisersin tabi dikkat edersen yemene icmene yuruslerine ozaman olmazsin
04 Yorumla- +1 yıl
Iste onun icin homini girtlak yemiyeceksin ve bol bol yurus yapip eksersiz yapacaksin bizim ulkemizde kadinlar hamile kalinca yiyip yiyip yatmayi sever sonrada derki digum kilosu ne dogum kilosu dogan 3 kg ablam almis 15 kg onlar gibi yapmazsan birsey olmaz
- +1 yıl
Ozaman derd edecek birsey yok
+1 yılHayır ya öyle düşünme hamileliğin bir döneminde hafif çirkinleşme oluyor ama çoğunda güzelleşme oluyor ve sonrasında daha güzel oluyorsun.. Alınan kilolar da kendiliğinden gidiyor kısa sürede..
00 Yorumla
+1 yılSonuç itibariyle eşinden hamilesin eşin seni her halinle seviyorsa senin için hiç bir problem olmamalı eşinden başka kimseye güzel gözükmek istemezsen eğer kilo alıp almaman hiçte önemli değil
00 Yorumla
+1 yılHamilelik daha guzellestirir yuzu ayrica yavas bi sekilde agirlik kaldirmadan spor yaparsan normal dogumda zorlanmazsin
00 Yorumla
+1 yılEğer bebek için kilo almaya deymedigini düşünüyorsan asılanda bebeyi o kadar da istemiyorsun demekdir. Bence bebek yapma
00 Yorumla
+1 yılAvrupali kadinlar 3 tane dogurda bile manken gibiler 😄maddi guc ve spor birlesimi olunca bir sey olmuyor
011 Yorumla- +1 yıl
Maddi güçle alakasi yok genetik sanirim benim gibi Avrupali olanlar şansli
- +1 yıl
Bakımsız bakımsızdir 😂avrupali olman degistirmez birseyi. orada asgari ucretli bile kendine bakabiliyor 😄burda bakabilir mi bakamaz ancak 5L yağ alır 😂😂😂
- +1 yıl
Bakimli diyince sizin akliniza direkt estetik ve makyaj geliyor ve ben bu ikisinede karşiyim çünkü doğal olmak varken neden estetik veya makyaj yaparsin bunlar insan cildini bozar birde ve ben minyon olduğum için yaşimdan küçük gösteriyorum... birde maddi durumumuzda iyi
- +1 yıl
Seni görmedigim icin bir sey diyemem😄doğal güzel degil cogu kız
- +1 yıl
Evet biliyorum öyle olmadiğini zaten bende karşiyim işte
- +1 yıl
Herkes senin gibi fıstik degil 😄napsın millet
- +1 yıl
Hem zaten istesem bile makyaj yapamam benim egzamam var cildimi kötü yapiyor
- +1 yıl
Bi pp koyda görem seni😄
- +1 yıl
Pp koyamam çünkü abaza dolu burada
- +1 yıl
Kadin olmadiğin için anlayamazsin
- +1 yıl
Koyup kaldir be nolcak😄abaza her zaman abazadir
+1 yılHamile olma ya da çocuk yapma
Sorun ortadan kalkar10 Yorumla
+1 yılAy sıktı bu soru 500 defa önüme çıkıyor. Soran da hesabını kapamış zaten. Olmazsın bacım çirkin öff
00 Yorumla
+1 yılSporunu yaparsan dikkat edersen bir şey olmaz canım benim çağla Şikel örneği vereyim mesela :)
00 YorumlaÇirkin olman kötü bir anne olacağın anlamına gelmez...
00 YorumlaBence sen yemek de yeme… Tuvalete gitmek zorunda kalıyorsun sonra iğrenç 🤢
00 YorumlaHamilelikte az yersen almazsın.. alman gereken kadar kilo al yeter.. normal doğum tercih et..
00 Yorumla
+1 yılAy bilmiyorum ama kadinlara cok yakisiyo hamilelik cok tatlilar
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 667 cevap paylaştı. Çirkin olursun, kocan seni boynuzlar, sonrasında bedenen ve ruhen ciddi deformasyon yaşarsın.
00 Yorumla
+1 yılBen şişmanlasam top gibi olurum 154 boyla aman çocuğum sağlıklı olsun d önemli degi.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl20 kilo aldım doğumdan on gün sonra tartıldım 15 kilo gitmişti. Çok dert etme veriliyor emzirme özellikle çok zayıflıyorsun.
00 YorumlaHayır aksine çok tatlı olursun emin ol bundan. Kilolarını doğumdan sonra verebilirsiniz. Düşünsenize kendi canınızdan kanınızdan bir çocuğunuz olacak buna değmez mi Sizce
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAnne olmaya hazır olduğundan emin olunca hamile kal sen
00 Yorumla
+1 yılHamilelikte insanlar kilo alır ve çok tüylenir hormonal olarak. Ama doğum yapınca yeniden doğmuş gibi olursun yüzüne güzellik gelir. Büyüklerimiz öyle derdi hep. Üzülme verirsin kiloları
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO cocuğu yapan erkek seni bu halinle beğenmiyorsa boşa
00 Yorumla
+1 yılÇirkinleşmezsin merak etme ablamda öyle düşünüyordu ama aksine dahada güzelleşmişti zaten çocuk doğduktan en geç 3-4 hafta içinde o aldığın kiloları hepsini geri veriyorsun 2-3 kilo haricinde
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl155 40 kiloyum hamile kalıp kilo almayı o kadar çok istiyorum kii. O kiloları geri vermem
00 Yorumla
+1 yılİlgi hstaımısınız len siz o buraya yazılır mı git kocamla konuş. Seni fiziki olarak gördük mü biz ne bilelim yakışımı yakışmazmı
00 YorumlaHiç öyle düşünme. Belki hamilelikte boyun biraz uzar. Doğumdan sonra kısa zamanda atarsın kilolarını.
00 Yorumla
+1 yılHamile bir insan görüp de şişman, çirkin diye düşünmedim hiç, tam tersi ne güzel çocuğu olacak diye düşünür insanlar.
00 Yorumla
+1 yılHiç kimsenin seni böyle yargılamaya hakkı yok. kendin için kilo ver çok istiyorsan her kadın zayıf olcak diye bir kural yok
00 YorumlaBen 1 55 im ama hamile olunca cok tatli olacagimi dusunuyorum minicigim karnim kocamak falan cok tatli olur bence minicik anne olmak
00 Yorumla
+1 yılKilo insanı guzellestiriyir zayıflayınca yüz inceliyor cirkinlesiyor
12 Yorumla- +1 yıl
Ben zayiftim çok biraz kilo alınca yüzüm toparlandı zayıflığa ozenmeyin
- +1 yıl
Kişi güzelde olsa çirkin görünüyor eğer zayıfsa yüzü
Evet şişmanlarsin k bi gerçek ama sonrasında verirsin ya istedikten sonra
00 Yorumla
+1 yılKilo alınır, verilir. Önemli olan bebeğini sağlıklı bir şekilde dünyaya getirmen.
00 YorumlaBir kadina annelikten dah güzel ne yakişir ki? Yakiştiramayanlar uyansin. Kendini kasma rahat ol.
00 Yorumla
+1 yılBenim ablam da hic kilo vs ödem olmadı. Kişiden kişiye değişiyor o takma kafana.
00 Yorumla
+1 yılOnunla ilgili özel diyetler var bir de. spor mug olur
00 YorumlaTek derdin bumu spor yaparsın olur biter
16 Yorumla
+1 yılHamilelik başlı başına zor bir süreçtir
00 Yorumla
+1 yılHayır hamilelik güzelleştir
00 Yorumla
+1 yılHamile çekiciliği diye bir şey var çirkin olmazsın
00 Yorumla
+1 yılOlsun doğal bir süreç bu
00 Yorumla
+1 yılKısa boylulara yakışıyor hamilelik
00 Yorumla
+1 yılÇirkinleşmek neye göre kime göre
00 Yorumlatam tersi hamilelik dah güzel yapiyor kadinlari
00 Yorumla
+1 yılBen de çirkinim ölmüyorum ya 🤣
00 Yorumla
+1 yıl20 yaşında ne alaka l*n?
00 Yorumla
+1 yılYo hayır doğurduktan sonra zayıflarsın
00 Yorumla
+1 yılYok yemene dikkat et bir şey olmaz
00 Yorumla
+1 yıl9 ay katlanırsın bir şey olmaz
00 YorumlaHamilelikte diyetisyen yardımı alirsin
00 Yorumla
+1 yılHamile kal gerisini dert etme
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeden çirkin olasın ki
00 Yorumla- Devamını Gör (25)
Devamını Gör(70)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Hamilelikte çok şişmanlarım diye korkuyorum. Çirkin mi olurum sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer