5 buçuk ay (174 gün) önce bir ilişkim oldu. Testler negatif ama karnım şiş neden olabilir?

5 defa regl oldum. 4 kere kan testi+belirli aralıklar ile idrar testi yaptım. Hepsi negatif. 6. Reglime 8 gün var ancak ne yersem yiyeyim karnım şişiyor. Bunca zaman sonra testlerin yanlış sonuç verme ihtimali var mı? Karnım neden şişiyor sebebi ne olabilir? Bu konuda yardımcı olabilecek olan var mı?
5 buçuk ay (174 gün) önce bir ilişkim oldu. Testler negatif ama karnım şiş neden olabilir?
Cevapla