Yok artık derdim yani yok artık başka ne diyebilirim ki üniversiteye gidiyorum bak düşün annem okula geliyor ya da babam okula geliyor işte benim durumumu soruyor Allah aşkına bak ben mesela şu anda lise sona gidiyorum annem hala geliyor arada bir ama üniversitede gelmesin yani bu tamamen benim okuldaki olan itibarımı mahveder
Kaçardım onlardan. Gerekirse ağaçta, ormanda kalırdım. Ama eve bir daha gitmezdim. Ki böyle bir şey de yapmazlar çünkü tepkimin ağır olacağını bilirler ๑
Bunu bana babam depresyon donemimde okula gitmedigim icin yapmaya kalkisti tam bir zorbalikti eğer yapsaydi soluğu savcilikta alacaktim insan once cocugunun derdini anlamaya calisir zorbalikla okoldoki doromono ogronocom demez insani kucuk dusurmekten baska birsey değil aileler artik cocuklarinin uzerinde ki sacma baskiyi biraksin sonra kendilerinden nefret ettiriyorlar