8 aylık hamile kuzenim ağlattım bilerek olmadı gerçi ama özür dileyip konuyu açmalı mıyım yoksa odayı unutmayalım?

Kuzenim 8 aylık hamile eşe asgari ücret falan ev kira Bir de kızı olacak malum durum böyle olunca oradan buradan kıyafet beşik falan istiyor ikinci el eşyalar alıyor Benim de 2 yaşında bir kızım var zengin değiliz tabi ama ben de eşim de memuruz çok şükür çocuğuma ikinci el hiçbir şey almadım da giydirmedim de hatta benim kendi bebekli kıyafetlerin bile duruyor tertemiz annem saklamış onları bile giydirmedim ve çocuğunu eşya alamayacak kadar bile maddi durumu kötü insanların çocuk yapmasını hiç tasvip etmiyorum çünkü çocuğa yazık neyse ben de bu lafı söyledim işte ben kendi kıyafetlerimi bile giydirme dim millet başkasının artı ile çocuk büyütüyor diye ama Ben kuzenimi çıktı sanmıştım çünkü çıkmak üzereydi meğersem geri dönmüş bir şey almaya duydu söylediklerimi ağladı çıktı gitti Ne yapsam özür dilesem mi bilerek yapmadım sonuçta düşüncemde de haklıyım olayı yaşanmamış gibi mi yapmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Olay 3 gün önce oldu teyzemle konuştum az önce üç gündür ağlıyormuş
8 aylık hamile kuzenim ağlattım bilerek olmadı gerçi ama özür dileyip konuyu açmalı mıyım yoksa odayı unutmayalım?
Cevapla