39 haftalık gebeyim 1 cm açıklık var? rahim açılmasını nasıl hızlandırabilirim?

Arkadaşlar bugün saatlerce yürüdüm ama tık yok ağrı sancı Yok 1 cm açılma ne zaman 4 cm olur bide ağrısız sancısız açılma ilerler mi ben farketmeden?
39 haftalık gebeyim 1 cm açıklık var? rahim açılmasını nasıl hızlandırabilirim?
Cevapla