Sırf oğlum kardeş istiyor diye 2. çocuğu yapmak mantıklı mı?

Yani hem eşim hem ben erken olduğunu düşünüyoruz ama oğlumuz kardeş diye ağlıyor. Ne yapsak bilemedik, her gün evdeki tek gündem bu.
Sırf oğlum kardeş istiyor diye 2. çocuğu yapmak mantıklı mı?
Sırf oğlum kardeş istiyor diye 2. çocuğu yapmak mantıklı mı?
Cevapla