Bence de bu soru süper.
Helal olsun moderasyona. İşi biliyorlar.
Kardeş biz suriyeli degiliz nasil bakicaz o kadar çocuga. Hem bi cocuğa maddiyattan daha çok maneviyet vermek gerekli. Çocuk ikinci el kiyafetlerlede büyür oyuncaksizda büyür ama anne baba sevgisi olmassa o çocuk yarim kalir. bence 8-10tane çocuk yapmaktansa 2-3tane yapmak daha matikli böylece hepsine ayiracak vakitte kalir. Vakit ayiramayacaksaniz zatn cocuk filan yapmayin.
Neymiş bu anasını satayım herkes boşansin bı daha evlensin herkes birbirinle akraba olsn sonra acaba bu benim akrabam mi evlensem sorun olur mu diye 7 göbek geri araştırma yaparız artk kalabalık aileler her zamn hoşuma gitmiştir ama tek anne babadan olabilir ya da 10kisiden iki si sizin tercihinizi kullanabilir bunada karşı değilim ama genellemeye dagitrsak gerçek bı aile olamaz kimse
Bizim aile öyle.
Annem ve babam teyze çocukları ama annemin annesi ve babamın annesi kardeş degiller.
Babamın reyzesi ve annemin teyzesi kardes falanda filanda derken sülale birbirine girmiş.
En son saydığımda 300 den fazla kuzenim vardı.
Kim kimin neyidir bilmiyoz.
Devletin her kurumunda virüs gibi varız🤣
Maşallah ☺️
Cevap
12Cevap
Kafam karıştı bi yerden sonra hesaplamayı bıraktım. 😄
Şans mı dezavantaj mı bilemedim. Bu zamanda az kardeş çok huzur, maalesef o durumlara geldij.
Detayı okurken beynim böyle oldu 😂

Örneğin benim bir çocuğum var evleneceğim adamın da bir çocuğu olsa bence bize 2 çocuk yeter ooo 😂😂
Nasıl bakacan o kadar çocuğa😀 ben istemezdim farklı kişilerden kardeşim olsun. Hiç de avantajlı değil.
Kardeşler değil de anne babalar daha avantajlı oluyor bu durumda. Hazırdan çocuk sahibi oluyor iki tarafta :))
Imm sanırım değil
Eğer kurulan yuva ve yıkılan yuvadaki insanlar birbirinden kırılmamış iseler kardeş oldukları giib kardeşçede yaşarlar.
Senin dediğin bir yağmur , bir yağmur daha salatalıklar kol gibi olur misaline döndü. :D
7 çocuk da az değil be ben şu an 1 çocuk bile istemem evlensem sen 7 diyon tak kondumu geç ne gerek var çile çekmeye
Yine orjinal fikirler beyin yakan çıkarımlar tebrik ederim..
Rica ederim..
Çocuk bu yahu, matematik gibi hesaplanır mı? kfjgşj
Ya çocuk sayılır mı? Kreş mi işletiyorsun :)
Her ailede o denge sağlanamıyor. Çiftlerin bunu iyi ayarlaması gerekir.
Senin çocuğun olmadığım için sükrettim
Üveylik oluyor ki. Kardeşlik zor oluyor.
Öyle deme. Görüyoruz. Ne kadar fark ediyor biliyor musun?
Senin tespitlerini seviyorum 😃😃
Ve matematik keşfedilir :D
Yani benzer yaklaşımlar diyebiliriz :D
Osmanlı padişahlarını hatırlattın🤭🤭
Elbette öyle. Hiç doymuyorlar 😅😅
Tamamı cariye zaten
Avantaj olmadığı kesin.
İlerde sen ordu kurarsın
Ben de dul bir adamla evlenmek isterdim ama bekarım
tecrübe
bence de galiba pek ilgilenmediğim konu
Miras kavgasi cikar.
Keske herkes kabul etse.
Değiller
Avrupada yasiyorsan dez avantaji cok
Nafaka ödemek zor o kadar çocuğa
Adam Osmanlı ordusu kuracak ,😁
Değiller
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?