Ben dünya Turuna cikmak istiyorum ve cocumu babasina wermek istiyorum bende arada görmeye gelirim tabi birde 1 sene falan kafami dinlemem gerek düzenimi kurmam gerek ama babasi bakmak istemiyormus neden hep biz annelere kalir?
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
+1 yılmerhaba.. çocuğunu eğer varsa başka bir yakınına vermeyi deneyebilirsin. çocuğunun yaşı küçük sanırım, anlıyorum senin kafanı dinlendirmeye ihtiyacın olabilir ama unutma çocuğunun da sana ihtiyacı var şu anda. bir yıl boyunca dünyayı dolaşıp kafanı dinlendirebilirsin ama o bir yıl içinde o çocuğun zaman zaman sana ihtiyaç duyacağını da aklında bulundurmalısın..
10 Yorumla
+1 yılbe olsam bi kaç gün kafamı dinledikten sonra onu da alır yola çıkardım çok özlersiniz herşeyden önce o sizi çok özler ve ihtiyacı var... hem onun için de eşsiz bir tecrübe olur bağınız kuvvetlenir... diğer türlü hep bir yanınız yarım kalır keyif alamazsınız zaten
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
99
Cevap
74Cevap
+1 yılÇocuğa anne kadar baba da bakmalı. Bu gibi boşanmış çiftlerde bu sorun çok yaşanıyor. Çocuğun yükü daha çok annede oluyor. Ama yeri geldiğinde babalar da taşın altına elini koymalı. Senin de kendi alanını yaratmak istemen, dünyayı gezmek istemen hakkındır. İlla ki nasıl annesin sen diyenler çıkacaktır. Aldırma. Umarım çözüm bulursun.
00 Yorumla
+1 yılNeden 'kendi' bebeğine bakmak istemiyorsun? Düzenimi kurmak istiyorum demişsin ama bir insan anne olunca kendini ondan bağımsız düşünemez.
Benimde dünyayı gezmek gibi bir planım var, herkes gibi. Ama bebeğim varken 'kime bıraksam ben bunu' diye bir anlık bile düşünmem. Hiçbir anne düşünmez, düşünmemeli. O senin bir parçan, onunla beraber gitmek sandığından daha eğlenceli olmaz mı?
Hem küçük yaşta farklı ülkeler görmesi onun dilini ve yaratıcılığını da geliştirir. Farklı kültürler, farklı insanlar görmüş olacak. Bunu istemez misin? Ayrıca bunu gerçekten nasıl düşünebiliyorsunuz? Kendi çocuğunuzu rahatlıkla nasıl bırakıp gidebiliyorsunuz? Diyelim ki babası kabul etti. Siz farklı bir ülkede rahatça seyahat edebilecek misiniz? Yanınızda kalbinizin yarısı yokken... Neyse daha fazla konuşmayayım şimdiden kendimi tutamadım ๑00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılFake misin? yani şu soruyu ciddi ciddi sorduğuna inanmak istemiyorum. Madem böyle hayallerin var niye cocuk doğuruyosun? Anne baba olmak sorumluluk ister işte belli olgunluğa ulaşamadan cocuk yapınca böyle oluyo. ayrıca dolar olmuş bilmemkaç tl nasıl cıkıyosun sen dünya tutuna bacım? millet şehir dışına çıkamıyo o kadar paran var madem bakıcı tut
81 Yorumla
Soran+1 yılBakiciya birakmam cocumu Ben babasi babasidir ondan da ayri sonucta ne alaka biraz da o baksin
+1 yılNice anneler var çocuğundan ayrı kalıyor ağlıyor üzülüyor, sen dünya turu diyorsun, koskoca bir yıl! İş için olsa bir nevi anlarım ama çocuğunu annesiz bırakmayı, onu başkalarına emanet etmeyi nasıl göze alıyorsun?
Babası da kabul etmediğine göre güvenecek kimsesi yok bu çocuğun yazık...41 Yorumla
Soran+1 yılBabasi almasa birakmam ztn ne alaka
+1 yılHer şeyi bıraktım, arada gelip çocuğuma bakarım, nedir ya sanki kendin dokuz ay karnında taşıyıp doğurmamışsin gibi konuşuyon
Dünya turuna çıkmak istiyorsan kocanla ve çocuğunla çık. Ha bunu yapamıyorsan neden evlendin sen sorumluluk sahibi bir kadınsın şu an ve sorumsuzca davranıyorsun.413 Yorumla
Soran+1 yılIstemiyor gelmek cocuk
- +1 yıl
Ha bide yorumları okudum çocuk istemiyor diyorsun la hangi insanoğlu dünya turuna çıkmak istemez yaaa bahaneye gel xnxxxnnx
- +1 yıl
Yaw he heeeee
Soran+1 yılIstemio bikti. gezmetkn
- +1 yıl
Şimdi dünya turu normal basit bir tur değil çocuk neden reddetsin bahaneye gerek yok çocukla çıkmak istemiyorum de bu kadar
- +1 yıl
herkes sen değil gezmeyi sevmiyor olabilir
- +1 yıl
Ya bir yürü git
- +1 yıl
güzel kardeşim
- +1 yıl
ml ya herkesi kendi sanıyor
- +1 yıl
skr git
- +1 yıl
Sende
- +1 yıl
ayn ayn ondan
Soran+1 yıl@zAntiSosyalz benim cocum okula gidene kadar 7/24 tatilde denizdeydi allahin her günü bikmasi normal
+1 yılAynısını baba istese çok rahat yapabilirdi ve hiç kimse de "çocuk babasız yapamaz" diye konuşmazdı. Ama mesele anne olunca, çocuğa bağımlısındır, baba her istediğini yaparken anne yapamaz. Cinsiyetçi bir toplumuz maalesef ki. Norveç ya da hollanda da bu soruyu sorsaydın asla linç yemezdin bu kadar.
29 Yorumla- +1 yıl
Feminazi
- +1 yıl
Babada çocuğu anneye bırakıp gidemez anne tek başına o çocuğu yapmadı birşeyler yapmışsınız çocuk doğmuş ondan ölene kadar sorumlusunuz çocuk büyük sorumluluk bakamayan yapmasın her çocuk anne babasını yanında ister küçük bile olsa çocuklar hisseder aynı şeyi erkekte sorsa linç yerdi emin olabilirsin
- +1 yıl
Düşüncelerine sonuna kadar katılıyorum ve destekliyorum. Olmasi gereken budur. Ama bildiğin üzere çürük erkek müsvetteleri yüzünden feminazi hortlamış durumda olması gereken eşlerin karşılıklı saygı ve sevgi şeklinde anlaşmalarıdir.
- +1 yıl
Ne alakasi var eger bi baba cocugunu ve esini evde tek birakip dunyanin vi taraflarinda tek basina geziyorsa bu onun ne kadar bencil bi insan oldugunu soyler herseyi feminizme baglamayin
- +1 yıl
Feministlik eşini bulana kadardır (.) 🤩
- +1 yıl
Keyfi bir durum için çocuk bırakılmaz iş olur acil bir durum olur bırakırsın, kadın dünya turuna çıkacağım çocuğu da babaya bırakacağım diyor, aynısını erkek söylese asıl daha fazla tepki görür karını kızını yanlız bırakıp kendin dünyanın öbür ucunda keyif yapacaksın der herkes.
- +1 yıl
@zulsukooo53 çok haklısınız bell hooks un kitabında anlattığı gibi feminizm veya maskulizm herkes için değil, bana göre eşitlik, adalet herkes içindir. Yeni dünya düzeni köleligine gerek yok.
Soran+1 yılbanada göre esitlik fakat Ben 15 yasinda Anne oldum o yandan 8 Sene gecti hep Ben baktim Ben ayni yerde duramiyorum bunalim geliyor cocum gezmekten de bikmis istemiyormus benle gelmek babasinda kalmak istiyormus dedi sorun ordaa yani kendisi gelmek istemiyor zaten
- +1 yıl
Anlayamadım?
+1 yılAnnelik fedakarlık demek.
Biraz ertele..
Hem sen çocuğundan bir yıl nasıl ayrı kalacaksın, her şeyden önce o çocuk sensiz yapabilir mi tatlım?
Anne kokusu her çocuk için vazgeçilmezdir 🌸101 Yorumla- +1 yıl
Aynen yaşlanınca gider artık ertelesin biraz, babası keyfini bozmasın
tamam babasınında bakması lazım ama bi erkek kadın gibi bakamaz ve sen ayrı kalabilecek misin çocuğundan...
13 Yorumla
Soran+1 yılAnnemde burada zaten gelip gider
Soran+1 yılÖyle denicem bakalim bir ise yararsa güzel olur tesekürler
+1 yıleşinin annesine bırak o adamı da boşa evde bi işe yaradığı yok zaten
15 Yorumla
Soran+1 yılIse yaradigi zaten yok ondan bosandim coktan 😆 ama onun annesi yok
- +1 yıl
dis atan slklara bak sorsan hepsi hizmetkar gibi davranıyordur bi bktan anladıkları yok anca sahte annelik taslasınlar
Soran+1 yılÖyle gercekten hepsi geri kafali yapcak birsey yok hani benim cocuma sordum gelmek istiyormusn yok babamda kalmak istiyorum dedi bende ona göre davrandim sanki cocumunn istemedi birsey yapcakmism gibi 😂 cok gülüncler
- +1 yıl
al birini vur ötekine işte
Soran+1 yılÖyle vallah
Gizli Üye(18-24)+1 yılAnasını satayım nasıl insanlarsınız siz ya, ananem çiçeklerini komşusuna emanet eder de bize gelir iki gün kalamaz içi rahat etmez bi gün sonra gider kendisi bakmaya seninkisi evlat bir de şaka gibi ya sorumsuzsanız yapmicaktiniz çocuk
62 Yorumla
Soran+1 yılBaba Anne ne fark ediyor?
Cevap sahibi+1 yılFark etmiyor ikiniz de çocuğunuzla ilgilenmek zorundasınız ama annelik farklıdır ya annelik içgüdüsü diye bir şey var duymadın mı hiç?
Analar analar ah ah nerde o eski, analar üşurmu, diye başına zırt pirt kontrole giden hasta iken gözünü kirpamadan basında bekleyenler kocası bakmadığı için değil kendi içi rahat etmedigi için vicdani simdikiler qy askim bugin sen yarın ben seveyim ay aşkım bugün ben yıkadım yarın sen yıla bebeği ay aşkım bugün sıçtı ben yarın sen resmen diz üstü bilgisayar gibi ödünç mal gibi oyanli bu yani o paylaşıyorlar bebeği 😁😁
20 Yorumla
+1 yılÇocuğunuzdan bir eşya zorunlu bir görev üzerine atılmış bir yük gibi bahsetmen ne kadar acı çocuk yapmaya ehliyet getirilmeli kadınsın evet yine kocandan üstünsün ama bu senin insan artığı olduğunu değiştirmiyor yazık o çocuğa yazık
30 Yorumla
+1 yılParan varsa çocuğunla birlikte gez. Aksi halde çok s*lakça bi istek
61 Yorumla
Soran+1 yılGelmek istemiyor
+1 yılKocanı masa süsü diye mi aldın evine sen niye geziyorsun da o evde bebek bakıyor? Beraber tur yapsanız kaliten mi düşer?
50 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılyurda ver çocuğu 2nizden de bi b. k olmaz. Ben 5 daka görmesem endişeleniyorum. Dünya turuymuş
144 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılsa.. lak bunlar 10yıldr evden çıkarmıyor eşim demek benim yerimde olsa kocayı boşayacak bu 3 cocuk u birakıp gidecek gezmeye
Cevap sahibi+1 yıl😂O hep ten sorunlu ama 2miz de sorunlu olsak bu cocuklara kim bakacak ister kazayla olsub ister bilerek. O cocuk kendi tercih etmedi doğmayı senin 5 dakalık şehvetin arzuların için bi canlı meydana geliyor. Onu sensizlikle sınamaya hakkın yok günahsız yavru o esim ne yaparsa yapsn cocuklarımı asla bırakmam
Bütün herkes stresli.. tabikide seninde kendine göre sıkıntıların vardır bilemeyiz sonuçta. Ama o çocuğun geleceğini düşün... çocukluğuna git... annen seni bırakıp dünya turuna çıksa ne yapardın. Ya Allah aşkına artık yuvalar dağılmasın. Emin ol dünyanın neresine gidersen git herzaman geçmişe bakıp keşke deyip duracaksın... her gecen gün hayatın zorlaşacak. cunku biz bu dünyaya keyf için değil... imtihan için geldik..
31 Yorumla- +1 yıl
kesinlikle katılıyorum
trollun de böylesi :D sanki çocuk değil kedim ya köpeğim var diyor
60 Yorumla
+1 yılİstemeyebilir ama babası sonuçta bakmak zorunda. Bakacak sen git çocuğu bırakıp boş ver istesin istemesin. Seninde dinlenmeye ihtiyacın var. Gdonun sonuçlarına katlanmalıyız.
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle cocum kendisi istedi babama gitcem dedi benle gezmek istemiomus falan ondan dolayi
Gizli Üye(18-24)+1 yılKısa bir süre için olsa ne biçim baba derdim, ama bir yıl uzun. Bir de adam çalışıyorsa hiç bakamaz
16 Yorumla
Soran+1 yılAnnem war burada tabi
Cevap sahibi+1 yılÇocuk sahibi olmak çok zor, insan kısıtlanmış hissediyor. Özellikle de anneler🙄
Soran+1 yılCok hemde ama gel dedim cocuma kendisi istemiyor
Cevap sahibi+1 yılYalnız git o zaman, kafa dinlersin hem
Soran+1 yılAynen bencede cok iyi olur
+1 yılbu nasıl bir gamsızlık yav, hayret. neyse umarım Trol birinin sorusudur. insanları sinirlendirmek içindir. küfür yemekten zevk alan birinin sorusudur. zira böyle bir terbiyesizlik olmaz , olmamalıda.
11 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka cocuk kendisi istemedi gelmek sordum Ben
+1 yılEvcil hayvandan değil çocuğunuzdan bahsediyorsun... evet baba olarak o da bakmak zorunda ama çocuğun en çok anneye ihtiyacı var bırakıp gitmen o yavrucakta nasıl yaralar açacak farkında mısın?
15 Yorumla
Soran+1 yılKendisi gelmek istemedi kendi karari
- +1 yıl
Kaç yaşında peki
Soran+1 yıl8 yasinda ama annemi daha cok seviyor annemde burada yakinda zaten
- +1 yıl
Babası bakmayı kabul etse nasıl bırakacaksınız? sonuçta ise gidecek ve o çocugun okulu dersi ödevi olacak babası işten dönene kadar yanlız kalacak evde..
Soran+1 yılDersler okulda yapcak 16 gibi okuldan eve anneme gecer 19 gibi babasi alir plan öleydi
Gizli Üye(25-29)+1 yılHadi diyelim çıktın dünya turuna eşin bakıyor çocuğa
Çocuğunu görmeden nasıl gezip yiyip içeceksin
Köpek bile yavrularını terk etmiyor buyuseler bile yavrularini bitliyor
İnşallah soru trol dur...40 YorumlaSanırım evli değilsiniz ayrıldınız eski eşinizle anlaşma yapın o bir yıl baksın dönüşte sen bir yıl bakarsın böylece ortada sorun kalmaz bakmayı kabul etmiyorsa ailene bırak ya da bir dadı bul sen gelene kadar bakması için
00 Yorumla
+1 yılKafa dinlemek her annenin hakkı ama çocuğunu bırakıp bir sene kafa dinlemek ne demek? Ben iki gün görmesem aklımdan çıkmaz yani.
30 Yorumla
+1 yılDolar bu haldeyken dünya turuna cikiyorsan ona da çözümün vardır
Annenlere bırakırsın ya da bakıcı bulursun30 Yorumla
+1 yılO cocugu kime birakacaksn? Senden baskasuna anne demesini ister misin? Duzgunce bak birakma onu bence dünya turuna sonra cikarsin
12 Yorumla
Soran+1 yılBabasi war annem war burada ztn de kendisi git dedi
- +1 yıl
Hmm annene bırak en iyisi gerisine güvenme.
+1 yılEmin misin çocuğun olduğuna, veya anne olduğunuza, sözleriniz gerçekten beni düşündürttü, umarım troldür.
110 Yorumla
Soran+1 yılKendisi dedi gelmek istemiyor babamda kalmak istiyorum dedi
- +1 yıl
Çocuk kendi kararlarını verebilecek yaşta değil, nasıl bir travma yaşayacak sizden sonra?
Soran+1 yılWeriyor ama niye tavrama olsun gelip gitcemmm mecbur
- +1 yıl
Kaç günlüğüne gideceksin?
Soran+1 yılIlk 3 ay sonra geri gelirm yine giderim falan
- +1 yıl
Kaç yaşındasın ve kaç yaşında anne oldunuz? Eğitim durumunuz nedir?
Soran+1 yıl24 egitim olursa ne oliyor ki meselaa ne fark yani
- +1 yıl
Farkı olur demedim, bir soru sordum.
Soran+1 yılHmm egitim yok okdr
Dimi ama. https://vm.tiktok.com/ZSeB7MRCE/
20 Yorumla
+1 yılSen anne olduğuna emin misin? Çocuğunu bırakıp dünya turuna gitmek hangi annenin düşündüğü bir şey olabilir? Bide babasını sucluyorsun
20 Yorumlahanımefendi bağlı ve sorumlu olduğunuz bir hayatınız var nasıl olurda gezmeye çıkmayı düşünürsünüz !! ailecek olsa tamamda yanlız sizce mantıklı mı?
20 Yorumla
+1 yılNasıl bir Hikaye yazmışsın
Hayel Ürünü
Dünya Turuna nasıl hanği Parayla çıkaçaksın.
18/ işe 24 yaşındasın.
Çoçuğu niye yaptın böyle bir niyetin vardı.00 Yorumla
+1 yılÇocuk okula gitmicek kadar küçük ise sen al yoksa sabret biraz daha illa hayallerini gerçekleştirirsin ama belkide şimdi zamanı değildir.
01 Yorumla
Soran+1 yılOkulu gerekli bulmiyorum gerci ama kendisi gelmek istemedi sordum
+1 yılArkadaslar esim dememis babasi demis. Birlikte cikin demissiniz ayrilar sanirim.
30 Yorumla
+1 yılÇocuğunla çık yahu😀 yabancılar bebeleriyle geziyor
30 Yorumlaya var ya soru soracam diye soru soracak kadar özgürsün geliyorsun burada insana psikolojik şiddet uyguluyorsun asıl bu nedennn?
10 Yorumla
+1 yılAilecek gidin 😂dünya turu ne be o nasıl bişey nasıl biri düzen bı anne bir yıl çocuğu bırakıp nere gider bence biraz uçuk bir sey
10 Yorumla
+1 yılDünya turuna çıkacak paran varsa ona güvenilir bir bakıcı tutmak zor olmamalı
11 Yorumla
Soran+1 yılBaba ne bakici ne 😆
+1 yılBabası adam değilmiş bi daha yapalım desen olmaz demez ama h... n herif
11 Yorumla
Soran+1 yılDegil hep cok agresiv piskoljim boziyor
+1 yılManavdan karpuz alır gibi çocuk dünyaya getirmenin kötü sonuçları.
11 Yorumla
Soran+1 yılBabasi sonucta babasini da görsün ne alala
+1 yılSen de benim gibi sorumsuz bi insansın, o zaman niye evlenip çocuk yaptın, ne gerek vardı Allah aşkına ya
10 Yorumla
+1 yılDüzen çocuk doğmadan önce kurulur, doğduktan sonra değil. Babası istemiyorsa çocuk da gelmiyorsa büyüyünce çıkarsın.
10 YorumlaDünya turuna çıkacaksın ve önündeki tek engel çocuğun mı gerçekten?🤣
13 Yorumla
Soran+1 yılAynen ona sordum dedim gel gelmek istemiyor cünki kendisi lüx sever ben ama uygun gezmek ustiyorum
Soran+1 yılIstiyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılCocuklar anneye muhtaç babaya değil çok bencilsin madem hür olmak istiyon neden doğurdun bir sene aaaa azmis...
41 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılben bırak çocuğu kendi kardeşimden azıcık uzak kalsam hemen özlüyorum sarılmak öpmek onunla vakit geçirmek istiyorum siz küçücük çocuğunuzdan ayrı kalmayı nasıl düşünebiliyorsunuz
20 YorumlaŞimdi bir şey diyeceğim çocuk olana kadar niye aklına gelmedi bu iş
20 Yorumla
+1 yılÇocuğunu o kadar zaman görmemeyi nasıl göze alacaksın, beraber gezin karı koca birde çocuğunuz.
02 Yorumla- +1 yıl
Kocasi degildir belki?
Soran+1 yılKocam degil cocum istemedi sordum Ben gezemekten bikti ama gelirim ara ara tabi
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 676 cevap paylaştı.
s +1 yılKendinizi gerçekleştirmeden, belli düzen kurmadan ve psijolojik olarak hazır olmadan çocuk sahibi oluyorsunuz. Ondan sonra durum bu
01 Yorumla
+1 yılKulaklarım düştü Şu an
Pardon gözle okuyorduk demi01 Yorumla
Soran+1 yılHahahha
+1 yılOnu çocuk yapmadan önce düşünecektin hayatım ben mesela yılbaşına İngiltere'de gireceğim 🤣
09 Yorumla
Soran+1 yılÖyle bende Italya Ben geziyorum zaten istedgim gibi tek Şu an karaiplere falan uzak yere daha uzun süre kalmak planim
- +1 yıl
İyiymiş beraber gezelim
Soran+1 yılGezelimm ingiletereye gelemm tek Vize sorun olio
- +1 yıl
Vallahi ben en son 4 yaşındayken gitmiştim benimkiler halletmiş vizeyi müziği şimdi de gidelim diyorlar da bilmiyorum artık gidelim dedikleri gibi onlar hallederler
Soran+1 yılCok iyi haletilerse bende yurt disi pasport alcam ama bi kac ay sürer
- +1 yıl
Aman bizim var da ne oluyor dur ya öylesine Turgay nasılsın
- +1 yıl
Ahdhd pardon Turgay kısmı yok 🤣
Soran+1 yılVize gerekmioki ozmn benim schengen war tek
- +1 yıl
İyiymiş
Ne kadar saçma sorular var🤔Şahsen ben ne evli olduğuna inanıyorum ne de çocuğun olduğuna
10 YorumlaHahahaha niye kabul etsin kafanı bekarken dinleyecen ana ounca değil:D :D
10 YorumlaÇocuğunla beraber gez çok güzel bir anı olur sizin için ☺️
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAndaval evet böyle durumlar anneye kalır buna çok mu şaşırdın bu türkiyede değil dünyanın neresine gidersen bu böyledir çünkü anneler içgidüsel olarak çocuk yetiştirmeye meyillidir bu hormonlar babada yoktur çocuğu anne yetiştirmelidir. Eğer gibişmeden önce bunu düşünmediysen yapıcak bir şey yok o çocuğun ne suçu var.
10 YorumlaDunya turunu sen gotunde girursun güzel kardeşim buraya gelmis sen asa karanlik koseye gidersin acarlar marmaraygibi cocuk cikartiyo bide olmayan seyi güzel kardeşim
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 650 cevap paylaştı. piyasada bu döviz kuru ile en fazla köşedeki bakkala kadar gidersin 😂😂
30 YorumlaOğlum yorumlar çok toksit konu kız oldumu kadının hakkı ayrıl canım falan erkek oldumu erkek değilmisin ve gene erkeğin sevgilisini haklı diyorlar
00 Yorumla
+1 yılCami avlusuna bırak... çocuğunu babası da olsa tek başına bakamayacağını bile bile bırakmak istemen aynı şey. Senin ihtiyacın var onların yok mu? Bence sen ilk anne nasıl olunur bu konuda bir eğitim al dünya turu sonraya kalsın.
10 Yorumla
+1 yılÇocuğunu ve eşini bir sene kendinden ayrı bırakmak ne kadar mantıklı sorgulanır. Onlar da seninle gezse ailecek çok daha zevkli olacaktır halbuki.
44 Yorumla- +1 yıl
👏👏
- +1 yıl
of Allah'ım 🤦🏻♀️
- +1 yıl
evli değiller
+1 yılKanka ne yasiyosun Allah aşkına çocuk yapana kadar aklın neredeydi
50 YorumlaSırf yorum yapılsın diye yazılmış bir soru bence.. 🤔
50 Yorumla- Devamını Gör (113)
Devamını Gör(158)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Dünya turuna çıkmak istiyorum ama çocuğum var. Babası da bakmayı kabul etmedi. Ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Dünya turuna çıkmak hemen hemen herkesin hayalini süsleyen bir şey.
Yeni ülkeler yeni kültürler tanımak, farklı yemekleri deneyimlemek, yeni insanlar tanımak… Kim istemez ki? Bunun için gerekli şeyler, maddi güç, cesaret, zaman ve sizi bağlayan bir sorumluluğunuzun olmaması. Bunların bir kısmı sizde var görünüyor fakat yalnız kalamayacak küçük bir çocuğun sorumluluğu sizi bağlıyor belli ki.
Çocuğunuzun bakımı eşiniz ile ortak bir sorumlukluk durumudur. Şu anda siz anne o da baba durumunda. Siz ne kadar sürede bir uzakta kalmayı planladınız bilemiyorum ama dünya gezisi en az bir - iki yıl sürebilir tahmini olarak. Bu dönemde çocuğunuz cesur bir annesi olduğunu düşünerek hayatına farklı bir bakış açısı katacaktır fakat aynı zamanda anne desteğinden uzak kalacak ve belki de terk edilmiş duygusu yaşayacaktır.
Eşinize gelince, sağlıklı evliliklerde eşler birbirinin hayallerine destek olması gerekir. Sizin hayalinize de eşiniz çocuğa bakmayı kabul ederek destek olmak isteyebilir ama istemeyebilir de… Bunu istemediği için (sebebinin ne olduğunu bilmiyoruz ama) onu suçlayamayız bu kişisel bir karar. Kendine göre sebepleri de olabilir ya da toplumsal cinsiyet kodlarına göre davranıyor olabilir. Bunun için onu anlamaya çalışmak ve belki sebeplerini de konuşmak gerekir.
Fakat bu güzel ve cesur kararınız için sizi tebrik ederim. Anne olmak çocuğun sorumluluklarını üstlenmek kısa bir zaman dilimi gerektiren bir süreç ama dünya turu hayatın başka dönemlerinde belki de evladınızla da birlikte yapabileceğiniz bir şey. Hayallerinizin peşinde giderken sevdiklerimizi bunun için istemedikleri bir şeye zorlamak ne kadar doğru belki bunu düşünebiliriz.