Yoksa siz o şansızlığa sahip insanlardan değil miydiniz? Varken olmaması sizce daha mı iyi?
15 yaşındaki kız evladı babası için aşağıdaki şiiri yazmış.
Okurken gözlerim doldu.
Sizlerle paylaşmak için izin istedim.
“Kim olduğum lütfen aramızda kalsın,” dedi.
***
Ben babasız büyüdüm bilir misiniz
Evdeki bir adamdı babam
Ödümü koparan
Saçımı okşamadı hiç mesela
Kızgın olduğu zamanlar dışında
Kızım da demedi bana
Bütün küçük kızlar babasına aşık oldu
Ben halamın oğluna
Babama en çok o benzerdi ya
Babacığım demedim hiç
Nazlanamadım
Benim babam diye gururlana gururlana
Hiç bir hikaye anlatmadım yaşıtlarıma
Anlatılacak güzellikler
Yaşatmadı bana
Yaşatması da gerekmezdi ki
Karnımı doyuruyordu ya
Yetmez mi
Ben babasız büyüdüm bilir misiniz
Babama rağmen
Babam yüzünden büyüdüm
Ama yüreğimdeki boşluğu
Hiç dolduramadım
***
Evdeki babaya hasret büyümek ne acı!
Umarım sizin çocuklarınız, “Babam var, ama yok!” demez.
Doğan CÜCELOĞLU

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer