Ben bazen oğlum olsun istiyorum onu merhametli, saygılı, ev işi yapmaktan gocunmayan ama kendini de ezdirmeyen kibar bi oğlum olsun diyorum ama bazen kızımın olmasını da istiyorum bana arkadaş olsun sırdaş olalım derdini anlatsın çekinmeden çözüm bulalım diye... Ama anne olmayı düşünmüyorum bu da benim çıkmazım😂
Önce sağlıklı olsun da gerisi önemli değil ama erkek çocuğum olmasını isterdim ilk nedense içimde öyle his öyle bir duygu var inşallah bir gün banada nasip olur Allah'ım isteyen herkese nasip etsin.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bir kız annesi olmayı çok istiyorum umarım nasip olur 🙏🏻 Sağlık elbette daha önemli ama kız çocuğum olursa ne isim koyarım diye şimdiden düşünmeye başladım 😊 Eğer ki bir kızım olursa adı Nupelda olacak 🌼