Fazla şefkat ve annelik hissi beni tiksindiriyo. Bu normal mi?

Aslında şöyle. Tek vasfı annelik olan kadınlar tiksindiriyor. Bir kadın dünyaya da birseyler katmali, kendini sevmeli. Başka nitelikleri de olmali. Diğer türlüsü s*lakça geliyor.
Fazla şefkat ve annelik hissi beni tiksindiriyo. Bu normal mi?
Cevapla