21 aylık oğlum var 4 ay sonra da ikizlerim doğucak biri erkek ama diğeri göstermiyor sizce ne
Kız
Erkek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Pozisyonuna bağlı olarak görmemiştir doktor, erkeklerin farkedilmesi biraz daha kolay kız çocuklarına göre, siz ne olmasını istiyorsanız umarım hayırlısıyla o olur☺️
Benim için çok fark etmezde eşim kız çocuk hastası hatta size söyle şöyliyim ilk çocuğumuzun cinsiyeti belli olunca 1 hafta bana küstü erkek ten çocuk mu olurmuş erkek çocuklar 1 yaşından sonra çirkinlesiyormuş falan o dönem beni maf hatta normal de biz tek çocuk da kalcaktık kız olmadığı için 2. Kez hamile kaldım eğer bunlar da kız değilse 4. çocuğu düşünüyormuş beyefendi inşallah kızdır
Eşinizin fikri degismedimi peki oglunuz büyüdükçe,, evlat her zaman için tatlidir,,, eğer seni 4. Çocuğa zorluyacaksa inşallah kız olur o zaman☺️
Eşim gerçekten çok iyi bir baba ama abilerinin hep kızları var görünce çok kıskanıyor rüzgara evet çok düşkün fakat hani böyle içinizde bir ukte kalır ya onunki de öyle inşallah kızdır çünkü durmadan kız kıyafeti alıyor söylediğim zaman da eğer olmazsa 4. ye kısmet dedi o yüzden inşallah kızdır
Hakkınızda hayırlısı olsun,, kız çocuk başka birşey evet, ama nasipte yoksa olmayınca olmuyor,, sana da yazık ama bak ikiz dogur sonra 4.
Bana gerçekten yazık ama eşimede kızamıyorum çünkü ona mantıklı gelen bu olayı kendi cümleleri ile duyunca ister istemez gülüyorsunuz kavga bile edemiyorum düşünün eşimle kavga etmeye başlayınca içindeki Tekirdağ lı doğduğu için zaten normalde de kavga edemiyorum ama erkek de olsa ben 4. yü doğurmam o istediği kadar istesin Allah olmayanlara versin. Yorumunuz için tekrar teşekkür ederim 🙏
Rica ederim ne demek,, kolayliklar size gebekikte ve dogumda
🥰
☺️☺️, çok kilo aldınız mı gebelik sürecinde,☺️
İlkinde 48 kilo ile hamile kalıp 74 küsür le doğum yaptım oğlum 4.2 doğdu şimdi de 54 ile hamile kaldım 5 ay oldu 60a yakınım
İlkinde bayağı bi kilo almışsın ama bak, bunda henüz kilo alacağın dönem ileride☺️🤭
İlkinde benim durumum çok kötüydü normal bir karnım yoktu oğlum hep sağda yattığı için sadece sağ tarafta bir şey vardı ve o bir şey hiç güzel görünen bir şey değildi çok şükür bunda daha iyiyim ama ben sonradan alıyorum neyseki çabuk kilo verebiliyorum
Sağlıklı sonlanır inşallah bu gebeliğin de, bir sağlık personeli olarak özellikle araştırmayı sevdiğim ve takip etmeye çalıştığım bir konu gebelik
Teşekkür ederim 0🙏
Rica ederimm☺️☺️🤗🤗
Cevap
1Cevap
Bence kız olacak bizim komşununda aynısı olmuştu erkeği belliydi diğeri kendini göstermiyordu sonradan öğrendiler kız olduğunu
Benim yeğenim de hiç göstermiyor du kız oldu inşallah bizimkide kız olur
kendini saklayan kız oluyor yüzde 90
İnşallah bizimkide kız olur 🙏
kızz
Ayy inşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?