Aslında biraz kaba bir soru gibi duruyor, farkındayım. Sadece merak ettim, ailelerinizin sizleri yetiştirirken kullandıkları yöntemler doğru geliyor mu size? Gönül rahatlığı ile "İleride çocuklarımı bu şekilde yetiştireceğim." diyebiliyor musunuz?
Yoksa travmatik deneyimleri olan, "Bu hataları asla yapmam." ya da "Çocuk yapmak istemiyorum." diyen biri misiniz?
Çocuklarınızı Ailenizin Sizi Yetiştirdiği Şekilde Yetiştirmeyi Düşünüyor musunuz?
Hayır, kesinlikle. Ben küçüklüğümden beri bildiğimi okuma taraftarıyım. Doktor bile bi kendi haline bırakın dedi. Ama ailem tabi biraz korktukları için sürekli bi kontrol, takip vs. Daha fena şeylere ittiler. Kendime cok fazla zarar verdim. İntihar girişimlerim oldu. Buna rağmen bi eve kapatma bi bunaltma peşine düştüler. En son yanlş yaptıklarını kabul ettiler ama hayatımın bitme noktasında kabul ettiler. Ama iş işten geçti. Ailemle daha güzel daha huzurlu vakitler geçirmek isterdim. şu an hayattan bi beklentim bile yok 24 yasındayım ama benim için herşey bitmiş gibi. Öyle takılıyorum bu dünyada havasındaym. Cok uzattım ya. Kb
Elhamdulillah ailemin beni güzel yetiştirdiğini düşünüyorum. Tabi ki onların da hatalı olduğu davranişları var, her insanda olabildiği gibi. Ama değişen yaşamla birlikte çocuk yetiştirmede bile farklılıklar olabiliyor. Bunları dikkate alarak yetiştiririm. Ayrıca çocuk yapmam da diyemem, hayırlı ülkeye faydası olacak bir çocuk yetiştirmek isterim tabi ki..
tabiki her ailenin doğruları ve yanlışları vardır bu insanlara göre değişebilir ailemin beni gayet iyi yetiştirdiğini ve bazı konularda yetersiz geldiğini düşünüyorum çocuk sahibi olmak istemiyorum ama bu ailemle ilgili değil çevreyle ilgili sınav stresi gelecek kaygısı çekmelerini istemiyorum
Elbette ailem cogu konuda iyi egittiler beni. Ancak onlarin benim ustumde yaptiklari hatalari duzelterek daha iyi olanaklar ve kalitede yetistirirdim cocuklarimi.