Idrar yoluyla yapılan gebelik testinde yanılma payı var mıdır?

Adet dönemimden 2 gün önce yaptığım test negatif çıktı.
Şu an adetimde 2 gün gecikme var tekrar test yapsam mı sizce?
Geçen ay doğum kontrol hapını bıraktım ondan gecikmiş olabilir mi?
Teşekkürler
Idrar yoluyla yapılan gebelik testinde yanılma payı var mıdır?
Cevapla