bir fikrim yok bebeğim umarım bir şey yoktur mutluluklar :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bu tür şeylerden anlamam ama ablam hamileyken onda da öyle olmuştu sanırım doktora gitmişti sabah 9 10 gibi akşam 6 7 gibi bebek doğmuştu bence ara bir daha doktorunu
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > 39+5 haftalik hamileyim, 1 saat evvel hafif bir sıvı ve biraz kan geldi, doktorumu aradim ama ulaşamadım, neden boyle?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Nişanın gelmiş olabilir doktora gitmekte fayda var ^^
Sakin ol..
Hemen bir doktora görün..
Bebek geliyor olabilir..
ya da keseye tam dusmustur
Çok sevindik hayırlı olsun 👏👏👏
Kesin git, büyük ihtimal doğum başladı. 12 saat olmuş soruyu soralı, inşallah gitmissindir
bir fikrim yok bebeğim umarım bir şey yoktur mutluluklar :)
Bu tür şeylerden anlamam ama ablam hamileyken onda da öyle olmuştu sanırım doktora gitmişti sabah 9 10 gibi akşam 6 7 gibi bebek doğmuştu bence ara bir daha doktorunu
Elbette bir doktora görün
sen her şeye hazır ol bebeğin gelebilir sakin kal
Gittin mi doktora