Gerçekten ya ne zaman arayıp konuşsak konu muhakkak kiloya uğrar 😂 ana kız olmanın verdiği ayrıcalık olsa gerek bu. Genelde şöyle başlar şu kadar kilo aldım başlar bende kendimi söylerim aman dikkat et yemene içmene esirgeme sağlık her şeyden önemli der ama kilodan konu buraya nasıl gelir anlamış değilim 😇😂
Canım anam hiç bir seyime karismazdiki, hep destekcim olurdu,, sırdaşım, arkadaşım agladigimda bana omuz olurdu herdaim, bir fuske dahi vurmazdi, herdaim derdimle dertlenir , hep hayır duası ederdi,, ALLAH CC rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşALLAH,,, Annem herzaman sevgi verdi bizlere , hemde cok
Benim içn annemin söylediği laf biraz yede kilo, al çok zayifsın diyor 167 boyum 58 kilom var yani aam kilo alamıyorum ne yapıyım hatta önerisi olan, varsa dinlerim
48 kiloyum annem her fırsatta cok zayıf oldugumu söyleyi duruyor aslinda boyuma göre gercekten zayifim fakat kendimi bu sekilde iyi hissediyorum ve bunu asla anlamak istemiyorlar
Biz onların sadece çocukları değiliz, birer bireyiz. Dışarıdaki insanlarla nasıl saygılı konuşmaya çalışıyorsak, kelimelerimizi özenle seçiyorsak aile üyelerimize de aynı hassasiyeti göstermeliyiz.