Kizim 10 yasinda, bugun onu kirdim. O kotu anneler gibi bagirdim cagirdim. Nasil gonlunu alabilirim?

Regl donemim. Gerginim. Ama kizima hic yansitmamistim. Cok uzgunum. Pismanim. uylu turmuyor. ona beceriksiz sakar vs gibi seyler soyledim.
Güncellemeler
+1 yıl
kendimi hakli cikarmak icin demiyorum ama dun yasaklar omcesi son kez eglensin diye disari ciktik. Ben tedirgindim, regl stresim de vardi. Ona yansittim heralde. O da gerildi. Gerilince hircinlasti, sirtima falan ziplamalar, cekistirmeler yapti. O zaman iyice sinirlendim. Sonra hizli hareketler yapinca dustu, uzuldum , o ara bu kelimeleri soyledim.. sonra elini yuzune gozune surmeye baslasi, ben kizinca yere elleyip surdu resme n.. o anda agladim. ama cocuk neticede sinirlerime hakim olmaliydim
Güncellemeler
+1 yıl
simdi acikladim. regl yuzunden sinirliydim. seninle alakali degil. Benim hatam. Ozur dilerim dedim. Umarim unutabilir
Kizim 10 yasinda, bugun onu kirdim. O kotu anneler gibi bagirdim cagirdim. Nasil gonlunu alabilirim?
Cevapla