Güncellemeler
+1 yıl
kendimi hakli cikarmak icin demiyorum ama dun yasaklar omcesi son kez eglensin diye disari ciktik. Ben tedirgindim, regl stresim de vardi. Ona yansittim heralde. O da gerildi. Gerilince hircinlasti, sirtima falan ziplamalar, cekistirmeler yapti. O zaman iyice sinirlendim. Sonra hizli hareketler yapinca dustu, uzuldum , o ara bu kelimeleri soyledim.. sonra elini yuzune gozune surmeye baslasi, ben kizinca yere elleyip surdu resme n.. o anda agladim. ama cocuk neticede sinirlerime hakim olmaliydim
Güncellemeler
+1 yıl
simdi acikladim. regl yuzunden sinirliydim. seninle alakali degil. Benim hatam. Ozur dilerim dedim. Umarim unutabilir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Gergindim kızım sana yansıttım öyle demek istemedim özür dilerim.
insallah ruhunda izler birakmamistir... kizimin baa ucunda sabahi bekliyorum resmen
bence anne babalar çocuklarından özür dilememli.. yanlış veya doğru.. onlar çocuk.. hele regl dim. bundan yaptım demek en yanlış şey... özür dilemek gönlünü almak vs. bunlar arkadaşlar arasında olur..
internette arastirdim, cocuk psikologlarinin sitelerine baktim geceden beri. Ozur dileyin, ozur dileyinki cocuk anne babanin mukemmel olmadigini insan oldugunu, hata yapabilecegini anlasin diyor. Gerekceyi belirterek ozur dileyinki cocuk kendini suclamasin diyor. cocuklar " benim yuzumden boyle davrandi" diye dusunme egilimindelermis
okuduysan eğer şunua da söyler... her çocuk özeldir.. ve kimse sizi çocucğuuz kadar tanıyamaz.. özür dilemek sözle değil.. sarıl öp yeter... 10 yşaında ne düşünür... ne olduysa oldu.. sevgi ve öpüück çoğu derde ilaçtir. eskiden cocuğunuzla arkadaş olun derlerdi.. benim 18 yaşında.. . 9 10 yaşlarında iken öğrenmiş " baba kanka olalım ,, " kızdın.. ben senin kankan değilim diye.. sonra yanıma aldım.. Ankara da milyonlar var dedim. herkesle kanka olabilirim. bama bu milyonlar içinde tek bir evladım sensin. ben sana babayım. sen bana oğulsun dedim. .
ne oldu? psokologlar.. cocuklara arkadaş olun ama onların anne babaya ihtiyacı var... sen kızının davrnaışına göre hareket et... ama unutma.. arkadaşa değil anneye ihtiyacı var
valla ne yapacagimi sasirdim
kimseyi dinleme ya.. kızını gözlemle.. düşmüş elleri acıtmış elbette kızman normal. cocuklar a kızacaksın ki ne yaptığını bilsin. rahat ol. sen kızına zarar verecek biri dğeilsin ama su akar yolunu bulur.. regl desin hala glaiba.
bol bol hediyeler al sevindir sevdiği şeyleri yap beraber zaman geçir çocuk zaten unutur 2 3 güne
Olur öyle şeyler. Sabah öpersin koklarsın barışırsınız
durumunu uygun bir dille anlat. sadece gönlünü alırsan. kafasında ikilemde kalır.
Abartmayın ya bisey olmaz çocuk her tepkinizi görmeli zaten
oyle mi dersiniz.. ya annemin ben kucukken bana soyledigi sozler hala kafamda.. ozguveni kirilsin istemiyorum
Bisey olmaz ablacım abartma bu kadar kimse dört dörtlük değil en iyisi olmak için değil çocuğunuzun sizi iyi tanıması için çaba gösterin
Bana hep derlerdi ☹️☹️ çok üzülürdüm hele yatakta aklıma geldikçe içimde kötü bi his oluşur ağlıyasım gelirdi
Cocuk ne kadar üzülmüştür bilemezsin annemun bana 7 8 yil once yaptıkları hala aklimda bence git ona sarıl op sevgini ver ve vi daha yapmamaya özen gösterin
Beraber sevdiği bir yemeği sanki o yapıyotmuşta siz yardım ediyormuşsunuz gibi yapabilirsiniz
Yani yarin guzelce konus evlattir affeder barisirsiniz
Tebrikler bir özgüvensiz çocuk daha yetişiyor
bir defadan ozguveni kirilir mi? ve ne yapmam gerek duzeltebilmem ixin
yazdım yoruma. oku uygula. burada cocuk gelişim uzmanları gezmiyor. senden daha bilgili değiller.
@nyanya1384 cocuk gelisim uzmani cok kisi gordum. ve akil akildan ustundur mantigiyla yaziyorum. yorum yazarken de saygili olun
sert bir dille yazdığımı kabul ederim ama saygısızlık ettiğimi kabul etmem. tekrar ediyorum. onun gönlünü bir hediye ile de alırsınız. önemli olan durumunuzu ona uygun bir dille izah etmeniz. çocuğunuz anlayış gösterecektir.
Kesınlıkle hemn fönlünü almalısın
Git sarıl ona, sabahda özür dile
O kızın kendine olan güvenini nasıl kırmışsın.
evet aynen... dun disari cikmistik.. iste korona yasaklarri oncesi... maskesini taktim.. ellerini gozune burnuna giturmemesini tembihledim. ama disari cikinca hic soz dinlemedi. benim sirtima atlamalar, cekistirmeler.. rezil etti beni... birde elini once yanlislikla burnuma gozune sordu. ben yapma deyince iyice surdu, yere elleyip yine surdu. o anda sinir krizi gecirdim gibi. agladim. ona da bunlari soyledim.. ama cok kirildi belli...
Kesinlikle gönlünü al
Op özür dile gönlünü alırsın
Özür dile gönlünü al