Mesela ben Eylül Lara için yaptırmak istiyorum. Tabi benden önce eşim ya da kayınvalidem yaptırmazsa ♥️


Selam🎈
Yenidoğan bebişler için elbette yaptırabilirsin fakat hediye olarak gelmeside ihtimallerden birisi. Hangisi içine siniyorsa onu yaptır bence. Hediye bile gelse farklı zamanlarda kullanırsın en azından.😊
Cevap
6Cevap
Bence gayet hoş oluyor gadası. Ama sana kalmadan birileri senden önce davranmış olur diye düşünüyorum.
Ben de öyle düşünüyorum gadası ✨
Abla sunca zaman seni tanıyabilmişsem senden önce kesin yaparlar
Yaptirmam ama kesin hediye olarak yaptiran biri olur 😒bu tur seyleri sevmiyorum
Güzel duruyor yeğenime almışlardı
İtici artık gınaaa geldiii yeni gelin tarzı
harikalar bence bende çok òzeniyorum❤
Güzel olmuş bence🙄
Benim yaptırdığım değil bu.
tamam bende senin yaptırdığın demedim zaten sadece yeni doğan için güzel bir kıyafet manasında dedim 🙄
hayırlısıinşallah onlarıuyar benyaptırıcam de
Çok güzel. Bende yaptırmayı düşünüyorum ❤️
Ben çok sevmiyorum ama yaptıran çok var 👼🏻
Çok hoş 😍
Güneş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?