Ben kız çocuklarını daha çok seviyorum. Bana daha sevimli geliyorlar 🤗
Kız çocuk
Erkek çocuk
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Allah sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin ama kız çocuğumun olmasını daha çok isterdim anne-kız arkadaş gibi olurduk tabii erkek çocuğuyla da öyle olur ama kız çocuğu daha farklı
Oğlum olsaydi onla çok afacan bi ikili olabilirdik tabii ki ama kizim oldugu icin zarif kibar prenses stylaaaa hosuma gitti sanki 😍
Kızlar daha tatlı ama ikisini de seveyim
Ozan abim xper seviyen düşmüş 🤔
Evet öyle oldu kapattım sonra sevmediğim için başka nick yeniden açtım
Nick aynı yalnız
Yeni açtığım nicki beğenmediğim için tekrar bunu aldım
Ha anladım şimdi. Bu arada takımımız Gs şampiyon olacak mı, ne düşünüyorsun?
Olamaz bu hafta yenseydi aday olurdu ama yenemedi.
Cevap
15Cevap
Bir kizim olsun istiyom. Ama her isin basi sağlık tabii
Doğru diyorsun her işin başı sağlık, bende isterim kizim olsun.
Aynen
Aslında Kız Erkek Ayrım Olmamalı Çocuklar Erkek Kız Demeden Her Türlü Sevilir Ama Kız Çocuklara Daha Çok Talep Var
İlikisinide çok seviyorum çocukları ama sanki erkek çocuğu bi tık daha çok seviyorum çok enerjik oldukları için
Ayrım yapamam ama kız çocuğu bir başka geliyor bana.
Bebekken ikisi de ama biraz büyüsün kız çocuğu tek geçerim cimcimelere bayılıyorum
Cinsiyet gözetmem asla çocuk çocuktur yeter ki cana yakın olsun..
sağlıklı olsun öncelikle ama kızları daha sıcak ve yakın buluyorum. Onunla güzel kombinler giyer büyüdüğünde hoşlandığı çocukları konuşurduk :D
Kız çocukları ayrı bir tatlılık abidesi
Bencede
Çocukları pek sevmiyorum
Niye knk eğer arsız oldukları içinse kimileri çok uysal oluyor
Aynen çok arsızlar uysal olanlara lafım yokta çoğu arsız çekilmiyor hiç
Kimisi diyelim
Kız bebişler ayrı bir tatlı oluyor
Bencede
Her çocuğu severim tabii ki, ama bir oğlum olsa hayata tekrar bağlar bu beni.
Kız çocukları tabi ki. O nazlı hallerine bayılıyorum.
Kızlar daha tatlı sanki
Bencede
Ayırt etmeden severim🙄
Ayrım yapmıyorum, ikisinide severim
Kiz dedim ama ikiside olacak cevabım
2. Kızım olacak. Evimizin iki erkeği var
Ayırt etmem
Çocuk sevmiyorum...
Ayırım yapmam
Önce bir kızım olsun 🤗🤗
Kızz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?