Öğretmenin de tıpkı ebeveynler gibi rol model alınması olası olduğundan ve çocuğun zihinsel ve bedensel gelişimine birebir tanık olma durumundan dolayı hassasiyet içeren bir durum bu açıkçası. Şayet tercihlerini ve özel yaşamını çocuğa empoze etmeyecekse ve bunu hissetmesini engelleyecekse hiç sorun olmaz. Aksi durumda elbette ki karşı dururdum. Neticede sahne grubumuzda böyle bir arkadaşımız vardı ve eğitmendi aynı zamanda. Kaldı ki çok ince düşünen, çok naif, merhamet dolu bir insandı kendisi. Hiçbir zamanda bu durumunu açmadı, yaşatmadı ve hissettirmedi kimseye. O sadece işini yaptı.
Öğretmen heteroseksüel de olsa eşcinsel de olsa özel hayatını çocuğun bilmemesi gerekir zaten. Önemli olan verdiği eğitimdir. Fakat ben bile bir öğretmen adayı olarak (ki deli gibi istediğim bir meslekti) sırf cinsel yönelimim ve türk toplum yapısı yüzünden bundan vazgeçme eşiğindeyim. Özellikle Türkiye'de isen hayat senden mutlaka bir şeyler alıyor karşılığında başka şeyler kazanabilmen için. Asıl iyileştirmemiz gereken bu toplum ve baskı altında olan çocuklar olmasına rağmen belki kafa yapısı düzgün olan birçok insan bu tarz sebepler yüzünden vazgeçiyor mesleğinden. Aynı anda sevdiğin birçok şeyi yapman imkansız gibi bir şey burada..
Millet ne yiyor ne içiyor hangi kafa ile düşünüp yazıyor anlamıyorum!!! Özel hayatini yansıtmadığı sürece işini düzgün yaptığı sürece sorun yok demişler bukadar cahillik olur anca.. Yav kardeşim senin çocuğunun eşcinsel olma ihtimali seni mutlu eder ona birşey diyemeyiz fakat düşünün ki bir eşcinsel birey rengarenk bir still ile sınıfa girdi kırıtarak konuşma, eller kadinsi hafif bir makyaj (kerimcam tarzi diyelim) ya bu cocuk tam öğrenme taklit etme cağında iken rol model olarak alma ihtimali yok mu bu şahsi? Biraz akli çalışan bir çocuk merakina yenik düşük hocam siz niye bole farklisiniz dediğinde kendine göre bir aciklama yapmaya calisan bu sahsin konusmalarindan etkilenmeyecek mi bu yavrular.. Ya tamam kisinin özel hayatına saygi duyalimda bu bireyin her şekilde öğrenme cağında olan çocukları olumsuz etkileyeceği gerçeğini değiştirmez... Bu lgbt olayini meşrulaştırma çabasında olanlarin provaka sinden başka birşey değildir
İstemezdim. Çocuğumun etkilenmesine izin veremem. Yeni yetişen bir çocuğun aklı karışabilir. Bunun saygı duymakla da ilgisi yok , tamam bu şekilde seçim yapmış olabilirler eyvallah ama benim hayatımda herhangi bir pozisyonda yer alamazlar.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Beni rahatsız eder çünkü okulda onlarada aşılayabilir çünkü küçük yaş grublari daha neyin ne olduğunu bilmedigi için bu yönde yoneltebilir erkkek kadın kadın erkek için yaratılmış öyle olmasaydı dünyada sadece erkekler var olurdu ya da kadınlar var olurdu o yüzden isteme, dim
Çocuğum bir şeylere karar verebilecek yaşta ise bu onun için faydalı bile olabilir açık fikirli olabilmesi için ama küçük bir yaştaysa seçimlerine baskı kurabilir etkilenebilir öğretmen aile üyelerinden sonra en önemli kişi.
Hayir benim ilkokul lisedeki gibi ayrimcilik yapan hakaret eden ozguvenini zedeleyen ogretmeni olmasinda cinsiyeti ne umrumda olmaz... neden kotu ornek olsunlar ne kotuluk yapıyorlar da boyle soyleniyor
Öğretmenin yönelimi beni değil onun hayatını illendiren bir durum ama ben isterdim eşcinsel bir öğretmeni olmasını sonuçda ev ortamı kadar okul ortamıda önemli ve çocuğumun yobaz birinden eğitim görmesi yerine böyle bir durumda olasını isterim hatta mutlu olurum
Eğer iyi bir eğitim veriyorsa, başarılı ve özel durumunu işine yansıtmayan bir öğretmense rahatsız etmez. Aksi takdirde evet rahatsız olurum. Yani çocuğumun aklının karışmasını istemem açıkçası.
benim lisede tarih öğretmenim eşcinseldi. pedagojik durumu önemli... isini düzgün yapsın dışarda ne yaptığı önemli değil ama mezun olmaya yakın zamanlarda öğrenci öğretmen ilişkilerine heterosexual ve biseksüel olarak çokça şahit olmuşluğum var
@CaptainKerem sınıfta olurmu hiç. okul kantininde bilardo oynardık. bilardo salonuna giderdik ondan sonra... evine davet ederdi ben gitmedim gidenler sonradan ballandira ballandıra anlattirlardi
Eder, şimdi saygı duy falan diyecekler saygı duyuyorum zaten lgbtye ama çocuğuma eşcinsel bir bireyin eğitim vermesini istemem buda benim kararım saygı duyun
5
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Hangi üstün zekalı dislike attı ve neden attı çok merak ediyorum
İnsanların yönelimi kendinedir ben şahsen ahlak sınırları doğrultusunda olduğu sürece asla rahatsız olmam bu sadece homoseksüellik için değil heteroseksüellik için de geçerli
Çocuğumu yetiştirecek ve eğitim verecek olan kişi ben ve annesidir.. İnsanlara seçimlerine göre yaklaşmamasını öğreteceğim.. Rahatsız olmam ama toplum buna hazır değil.
Eder evet öğretmen çok önemli örnek alınan kişi ben ilkokul öğretmenlerimi hala hatırlar anarım bazı davranışlar onlarla şekil alır istemem kesinlikle.
Mesleki yetkinliği ilk elden önem arzeder. Kişisel tercihlerini, seçme şanslarını kullanma yetileri gelişmemiş bireylere dayatma yoluyla aktarmaya başladığında rahatsızlık vermeye başlar.
Eşcinsel olmak benim çocuğum için hiç bir zaman tabu olmayacak insanlara seçimlerinden yönelimlerinden ve statülerinden dolayı saygı gösteren birey yetiştirmeye niyetim yok.
Cevapları merak ettim. Görüslerimden Takip amaçlı yorumum burda kalsın. Takip özelligini tıklayınca çok fazla bildirim alıyorum. Bu arada soru çok kaliteli
İşini profesyonelce yapıyorsa iş ve özel hayatı karıştırmıyorsa rahatsız olmam
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Beni çok rahatsız eder. Bir arkadaşımın çocuğunun öğretmeni eşcinselliği normalleştirmeye çalışmış sınıf içinde destekleyin hatta gerekirse lgbt bireyi olun falan demiş.
Eşcinselliğini Kapalı kapılar ardında yaşıyorsa Beni ilgilendirmez ama çocuğumun gözüne gözüne sokuyorsa onun Şerefini s******...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ne kadar kolay yargılıyorsunuz? size ne cinsel seçiminden siz ilk gidin bazı din hocalarının yaptığı iğrençliklere bakın onları neden eleştirmiyorsunuz sabi sübyanlarınların hakkına girenlere bakın ilk
@Poncikkk98 sen heteroseksuelsin diye bir cocuga yavsamazsin demi escinsel icinde oyle yani escinsellikten degil pedofoliden korkun diyorum yonelim olarak ayirma
@Poncikkk98 bak canım pedofoli heteroseksüellikte de olan birşey eşcinsellik demek eş cinsini sevmek demek tabi eşcinsel olup pedofili olan da vardır ama heteroseksüellikte de pedofili var. Heteroseksüellik hastalık olmadığı gibi eşcinsellik de hastalık değildir. Sevmek hastalık değildir aşkın cinsiyeti yoktur. Bilim de hastalık olmadığını söylüyor bak mala anlatır gibi anlattım anlıyormusun?
Hastalık ve destek verenler eşcinsel ile pedofili oluyor 2si bir arada. Anladın mı çok gördüm sana yapıyorsun demiyoru zsten cahil olup anlamayan sensin.
@Poncikkk98 bak hala salaklık yapiyosun escinsel ile pedofili oluyorlar ne demek şimdi sen ben ile konustun diye pedofili mi oldun sacma sacna konusma pedofoli heteroseksuellikte de var anlamak mi istemiyosun niye escinsellige bagliyosun