Büyüklerimizin çocuk yetiştirmek ile ilgili tecrübelerinden elbette yararlanmak gerekir, fakat zaman ilerledikçe ebeveynlerin de zamana ayak uydurması önemli. Dolayısıyla eski yöntemler işe yaramayabilir.Kendi anne ve babanızın ebeveynliğini nasıl değerlendiriyorsunuz, siz de ileride çocuk sahibi olduğunuzda onlar gibi mi davranırsınız yoksa tam tersi mi?
Çocuk sahibi olduğunuzda, ebeveynlik konusunda kendi anne ve babanızı örnek alır mısınız?
Bu konuda kırmızı çizgim vardır netim yani asla annem ve babam gibi olmayacağım zaten bölümüm gereği çocuklarla yaşayacağım için kusursuz bir anne olacağıma eminim
Almam ailem geleneksel insanlar ben çocuğumu özgürlükçü yetiştirmek istiyorum kızım regl olduğunda saklamamalı oğlum kızım özel hayatıyla ilgili babasıyla benle konuşabilmeli toplumsal kurallara değil ahlak ve etik kurallarına bağlı yetiştiririm
Fikirlerine önem veriyorum. Asla saygısızlık yapmam. Orta yolu bulmaya çalışıyorum hep. Çünkü herkes, hele ki anne babamız kendince en iyi bildiğini aktarıyor bize. Art niyet aramam hiç.🌺