3 kez düşük yapmış, bipolar şarkıcı Halsey'in hamileliği hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bence Türk birinden hamile olmuş olabilir ama Halsey bipolar bozukluğu olan biri öncelerden beri hep anne olmak istediğini söylüyordu 3 kez düşük yapmış sanırım ama hani bipolar bozukluk genetik bir hastalık çocuğa geçiyor ve çok tehlikeli insanları intiharara delirmeye kadar götürüyor böyle birinin anne olması ne kadar sağlıklı ayrıca sevgilisinden çocuk Halsey bu işe sadece anne olmak olarak bakıyor ama o çocuğun hayatı önemli olan değil mi benim büyük bir psikolojik rahatsızlığım olsa asla çocuk yapmam ona hayatını zindan edemem siz ne diyorsunuz?
3 kez düşük yapmış, bipolar şarkıcı Halseyin hamileliği hakkında ne düşünüyorsunuz?
3 kez düşük yapmış, bipolar şarkıcı Halsey'in hamileliği hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla