Bence Türk birinden hamile olmuş olabilir ama Halsey bipolar bozukluğu olan biri öncelerden beri hep anne olmak istediğini söylüyordu 3 kez düşük yapmış sanırım ama hani bipolar bozukluk genetik bir hastalık çocuğa geçiyor ve çok tehlikeli insanları intiharara delirmeye kadar götürüyor böyle birinin anne olması ne kadar sağlıklı ayrıca sevgilisinden çocuk Halsey bu işe sadece anne olmak olarak bakıyor ama o çocuğun hayatı önemli olan değil mi benim büyük bir psikolojik rahatsızlığım olsa asla çocuk yapmam ona hayatını zindan edemem siz ne diyorsunuz?
3 kez düşük yapmış, bipolar şarkıcı Halsey'in hamileliği hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bipolar bozukluk tamamen genetik bir hastalik değildir. Freuda göre nevroz şehir hayatına geçmiş insanlar icin kaçınılmaz bir hastalıktır. Ünlülerin çoğunun psikolojik hastalıkları var zaten. Demi lovato bipolar justin bieber sürekli agir depresyonla geçiriyor. Mickey cyrus anksiyete panik atak hastası. Selena gomeze de bipolar teşhisi konmuştu bir aralar.. görüşün bana fazla mantıksız geldi.. güzel olmayan kadınlar cocuk doğurmasın der gibi
En İyi Cevaplar