14 aylık oğlum koltuktan tutunarak yürüyor ama cesaret edip yürüyemiyor ne yapabilirim doktora götürmeli miyim sizce bu durum normal mi? yürümeyi öğrenen çocuk
Çocuğum yürümeye çalışırken düşüyor, doktora götürmeli miyim?
Erkek çocuklar genelde yaşından evvel yürümezler zaten. Laf aramızda kalsın kendileri kız bebeklere nazaran biraz tembeldir 🙈 Daha yaşını geçeli 2 ay olmuş. Ben bir sorun olduğunu sanmıyorum. Düşüp korkmuş ya da kas gelişimi henüz yürüyecek tamamlanmamış olabilir ki her çocuğun gelişimi aynı değildir. 14 ay yürümek için geç kalınmış bir zaman dilimi değildir. Yinede sizin içinize kurt düşüyorsa bir uzmana görünün ama cesaretini toplayınca minik adımlarını atmaya başlayacaktır 😊
En yakında kollarını açıp size koşması dileğiyle 🙏
14 aylik degil 2 yaş. Ve evet bazi bebekler gec yuruyebilir hemen sorun yuklemeyin minnaklara. Cok aklini kurcaliyorsa goturebilirsin. Muhtemelen yurumeye basladiginda hep dustugu icin korku oluşmuş ve tedbirli davranmaya calisiyor ama alişir zamanla
Ya benim oğlum biraz korkuyor ama mesela örümceği koyuyorum hadi gel diyorum bı adım atıp düşüyor bı yandan diyorum sorun olsaydı eğer ne koltukta sıralarda ne de adım atardı ama işte bı anne olarak korkuyorum
Benim kuzenim 10-11 aylıkken koltuğa tutunarak yürüyordu. Tutunmadan 10 saniye anca yürüyordu sonra düşüyordu. O yüzden normal olduğunu düşünüyorum. İnternetten uzman kişilerin yazdıklarına bakabilirsiniz daha iyi olur sizin için.