AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
15gün içinde fatura ile değişim yapabiliyorsunuz. Yahu millet yıllsrca o brneği kucağına alma hayali ile yaşıyor. Bu ne sorumsuzluk
Psikolojik destek al ve o sırada kız kardeşin kayınvaliden ya da yardımı dokunabilecek herhangi birini çağırman iyi olabilir.
Ya boyle seyleri lohusalikla alakali deniyor genelde. Kuzenimde ayni boyleydi aglayinca olduresim geliyor derdi ama gecti sukur sende bir destek all etrafindakilere ac bu konuyu ve bebekler hisseder belki de bu yuzden de emmiyor olabilir.
@asikpapatya asla baby yapmam yaparsam da net böyle olurum
baby yapma videosunu izledigimden beri geceleri ruyama giriyo asla yapmam
Lohusa doneminde oldugun icin cogu bebegini bile olduruyor Allah korusun
Lohusa sendromu
Fena korkuyorum o durumdan
Psikolojik destek al istersen
Kafayi yemissiniz ayıp gercekten cocugun o senin bir parca parca
İstemesende vakit gecirmelisin bebeğinle ısınmak alışmak için
Aramızdan birinin sana "doğum yap" dediğini hatırlamıyorum, yaptıysan bir çocuk, istediğin için yaptın.
desteğe ihtiyacın var ailenden birisi gelsin beraber ilgilenin bebeyle bu arada allah babalı analı büyütmek nasip etsin :)
belkide o senin çocuğun değildir hastanede karışmıştır
Nasıl oldun? Destek alırsan her sey daha kolay olur. Eminim duzelecek bir durumdur.
gecmis olsun lohusa depresyanu, bebegin morarmasi normal hele 1 yasina gelsin opmrkden doyamassin o senin canın oyle dusunme olurmu
Lohusa sendromu yaşıyorsun. El kadar masum bebekten nefret edilir mi hiç onlar melek 😇 melek
Benim takip ettiklerinde Atom9 diye biri var onunla iletişime geç sana yardımcı olur tecrübeli oda yeni doğum yaptı
Anne olmaya hazır değilsen neden çocuk yaptın ki şimdi o çocuğun ne suçu var
Babasını da sevmiyorsan belki ondan olabilir sevmediğin adamın çocuğu sana iğrenç gelebilir, bence bi süre kocan baksın kendi çocuğuna
Lohusa Depresyonu🙄 psikolojik destek almalısın. Bebekler Enerjiyi hisseder. Enerji kanalları çok azla açıktır. Sen ondan mefret ettiğini hissettikçe o da Onu sevmediğini hisseder ve en önce meme reddi başlar
Hiç sorun yok kısa zaman içerisinde kopmayacak düzeye gelirsin.
Hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün bebeğime ısınamadım nedemek ya
Bebek hisseder senin hislerin bu şekil olunca seni oda istemez bebeğini sevmelisin
Seni çok iyi anlıyorum lohusalık sendromu bu ama gece ek üzülme
Annelik bence çok güzel bişey daha küçük yavruyu sevgiden mahrum bırakma
Psikolojik durum , o senin canından parça. Zamanla atlatırsın , sabret.
Senin gibi karıyı Allah kimseye vermesin Allah o bebeğin yardımcısı olsun
Piskoloktan destek al mutlaka. Birde sandigindan daha cok olan bir durum bu endiselenme. Kendini rahat tutmaya çalış. Sezeryan la mı oldu doğum?
Ne bu yahu? Sokaktan kedi sahiplendiğini falan mı sanıyorsun sen? :):
Bebeğe de yazık sana da yazık
Keşke baştan hiç doğurmasaydın yani ne biliyim hiç yapmayabilirdin, aldırabilirdin. Artık biraz geç olmuş sanki
Yanına anneni, kaynananı ya da güvendiğin birini al bir süre sana yardımcı olsun. Hormonlardan , uykusuzluk yorgunluk da eklenince böyle düşünüyorsun. Bu rastlanan bir durum ama bebeğinle kaliteli zaman geçirmeye çalış zamanla o his geçecektir
Doğum yapıp. Bebeğini istememek mi senin ne hissettiğini bilemem ama bu gerçekten çok saçma ya bir insan bebeğini neden istemez anlamıyorum
Al bide burdan yak yaw anlamıyorum bu milleti git öldür kendini daha iyi dimi @Büşra_riri
Uff sinir ediyo beni böyle tipler o kadar bebeği olmamış bebek isteyen insanlar varken böylelerinin bebek sahibi olması
Hayır yani madem istemiyor gidip yumurtalığın aldirsin hiç çocuğu olmaz @Büşra_riri
Evet onunda yolları var yumurtalıklarıni aldirmasina bile gerek yok spiral taktırsa bile yeterli şımarıklık işte napicaksin
Böylelerini hücreye kapatacak sin kimsesiz kalsın da aklı başına gelir
Valla ben de sinir oldum onlara
Allah akil fikir versin
Amin
Biri yazmış bende ona benzeyen bişi fiycem garantisi bitmeden götür.
Ne
Ortak yapım unutuyoruz galiba😅 tek başına karar veremez. eşi nerde ya onu sormalı kadın hem doğurmuş hem de çoçuğu anlamaya çalışıyor kendini anlayan biri gereken anlarda. Eşi karısıyla ilgilense karısıda çoçuğuyla rahatlıkla anlaşa bilir geçici dönüm sonuçta. İnşaAllah üstesinden gelirler birlikte minik yavrucak sevgi bekliyorr belliki
Ya kadın sormuş bebeğimi sevmiyorum Ne yapayım ben de diyorum garantisi bitmeden git götür geri iade Ne yapacaksın başka
Gerçekten siz iyi değilsiniz ya. Size akıl, bize sabır ne diyeyim
Sorun yok ya😅 kadını tanımıyoruz sonuçta öylesine konuşuyoruz rahatlasın kafasını karıştırmayalım zaten hormonlar karıştırıyor
Bir insan nasıl rahatlatılıp iyi hissettirilir daha iyi araştırın derim 😌
Uzmanı değilim sonuçta😅, bazen öylesine konuşmak işe yarayabilir ama bazen tabiiki☺ olumsuzluk içermediği sürece
Küçücük masum bir bebek için garantisi bitmeden götür, geri iade, ne yapacaksın başka cümleleri sizin için olumsuz değil mi yani? Ben anormalim o zaman, pardon
Benden çıkmadı zaten o fikir kendi fikrimi o görüşün altına yazmamda sakınca yok, ciddiye almadım da. Okuyan anne de ciddiye almaz inşaAllah, her denileni ciddiye alırsa çoçuğun geleceyi muamma içerir. Gerginlik fayda etmez zaten daha da alevlendirir.
klasik lohusa sendromu yaşıyorsun sabret yakında düzelir bu duyguların
Ablacım sen o çocuğu 9 ay karnında taşıdın doğurdun nasıl sevemezsin sakinleş sakın çöplere falan atma oluyo böyle şeyler korktum bi miktar sevmiceksen neden yaptın o bebeyi
40 gün geçmeden iade edebiliyorsun fişi ile beraber asdfg
1 haftalık bebekten nefret mi edilir? Tövbe tövbe ya... La ne ruh hastası kadınlar var
Kadınlar doğumdan sonra depresyon yaşayabiliyormuş bir doktora git bence sakın bebeğe zarar falan vereyim deme
Bendede olmuştu 1 ay sonra alıştım. Ama nefret gibi bişeyler hissetmedim. Bnnce uykusuzluktan. Uykusuz kalınca sinirlenitodum tabi o kadar olur. Peki hamileyken severmiydin
Canım aynı durumu ablamda da gördüm henüz yeni olduğu için öyle hissediyorsundur o senin bir parçan bir de böyle düşün bebişi ve seni kucak dolusu öpüyorum
Lohusalık psikolojik bişey emzirdiğinde sarıldığında kokusunu al alışırsın.
belki sorumluligunu ustlenmen gerektigi icin olabilir ama bu cok mantiksiz bisey insan cocugunu sevmek zorunda ve bunun siginilacak bi tarafi yok o bi bebek daha sana ne zarari olabilir zaten
Lohusa sendromu deniliyordu sanırım buna, umarım atlatırsın
zamana bırakın..
ilk başta bazı anneler yaşıyor bu durumu..
Bence çok saçma bir sey bakamayak isen direk yurda ver ne kendini ne de bebeğin hayatını zora sokma kardeşim
Normal bir süre böyle hissetmen ama geçici bir durum. Şöyle düşün ki o masum bir melek daha ve sana ihtiyacı var savunmasız ve herşeyi sensin.
Acaba zorla mı evlendin merak ettim. Nasil evlendigine de bagli. Maddi yuk altinda misin? Kocandan cocuk olmasini istemedigin icin mi vs nedenlerde olabilir
Zaten evlilige ve cocuga cok uzagim bir de boyle bir yorum gorunce 😂🤕😨😢
Bebeğimi karnımda hissettiğim an herşey o olur benim için. Doğum yapıp soğumanı anlayamadım
En korktuğum şey. Bir gün evlenince başıma gelmesi. Valla kendimi tutamam diye korkuyorum.
Her gün yeni bir makam çıkarıyorsunuz. Şükredin biraz şükredin. Bebeği olmayanlari birde düşünün...
Sen acilen psikologa git ve ordan hic cikma deli seni
Bol bol öpüp kokla güldürmeye çalış gülüşü hoşuma gidecektir
Bence en kısa surede psikoloğa gidin hemde çok acill
Hormonel bir süreç, ilk zamanlar olabilecek duygu değişimleri. Bolca zaman geçir bebeğinle❤️
Loğusalık döneminde olur öyle şeyler zamanla düzelir.
İlk çocuklar öyle olur ablamdan biliyorum oda isinamamisti
Zor süreçler yani
Abartmamak gerek o kadar da değil sonuçta onun parçası yavrusu
Allahaşkına bir haftalık bebek ya neyine ısınamadın 😂😂
Dogurmasaydin mk 2sikşirken zevk aldın şimdi bebek olunca istemiyorum. çöpe at mk
Buradan birisine sorarak doğum yapmadın buradan biriside seni, tohumlamadı kimle yaptıysan ona git
Çok güzel aciklamar olmuş zaten Rabbim yardımcınız olsun 🙏
Anne ile bebek arasındaki en güzel bağ kurma yöntemi emzirmektir.
Lohusa depresyonu deniyor ona