
-Çocuğu fiziksel olarak yaralamayan düzeyde olup bedenine acı veren bir cezalandırmanın (örn: tokat atma, terlikle, poposuna vurma, eline vurma, vb) fiziksel istismar olarak kabul edilip edilmeyeceği tartışılan bir konudur.



Hiç doğru değil..
Yediğim terliklerin acısını masa altında ağlayarak ayıcıma sarılarak geçirdim.
Yaptığımın yanlış olduğunu bu şekilde bilmek bni gelistirmedi bilakis öfke sahibi yaptı.
Aşırı gergin, anında yükselen yapım var.
Bazen kontrol etmek de zorlanıyorum ama kimseye zararm yok !
Zararm sadece iç dünyama..
Bence çocukları popolarını kullanarak sevmek özellikle yaban biriyse çok yanlış ben izin vermem.
Cevap
4Cevap
Ama poposuna vurmazsam yanağını sıkmazsam kolunu ısırmazsam içim rahat etmiyor arada yapıyorum yalan yok tabii yakınım olan çocuklara
Dayakla çocuk akıllanmaz zaten birde bunu özel bölgelerden yapıyorsan daha pislik bir şey ayrıca sevgiler popoyla olmaz özel yerlere dokunulamaz.
Kötü bir sevme şekli yanlış bir cezalandırma biçimi
Popo bölgesinden sevmek bence suç çocuğa şiddet uygulamakta suç gele birde o bölgede asla
Bildiğin çocuk istismarı ne sevilir nede cezalandırılır zaten şiddetle olmaz o işler
Şiddet kullanmak zaten kötü birde bunu özel bölgelerden uygulamak başlı başına saçmalık
Çocuğum olursa ilerde asla özel yerlerinden sevdirmem kavga çıkartırım
Hiç vurmadan cezalandırabiliriz
Pek normal değil bence.
Yanlış çocuk istismarı bu doğruluk payı yok yapılması sakıncalı
Asla uygulamam doğru değil sapık gibi popoya vurarak
İstismardır. Asla tasvip etmiyorum.
Çocuğu dövmekle terbiye veremezsin. Ters teper.
Tamamen yanlış
Doğruluk payı olmayan sevme ve cezalandırma şekli
Hiç doğru değil
Doğruluk payı yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar