Hamileyim niye leke geliyor korkuyorum bilen var mı?

9 haftalık hamileyim. Kahverengi leke geliyordu. Eşimle kan uyuşmazlığı var Doktor kan uyuşmazlığı iğnesi ve düşük önleyici iğne yaptı. Düşük önleyici hap verdi. Bir haftaya yakın kullandım. Leke gelmesi kesildi. Doktor bırak dedi. Ama dün gece tekrar leke geldi. Normal mi ben korkmaya başladım. Aslında bi de eşimle ilişkiye girdik dün gece O yüzden mi yoksa ilacı kestiğim için mi bilmiyorum çok korkuyorum
Hamileyim niye leke geliyor korkuyorum bilen var mı?
Cevapla