Testimde ilk çok silik pozitif çıktı, sabah yaptım bu kez kesin negatif çıktı, hamile değil miyim?

soru belirgin bayanlar yardım eder misiniz. 3 gün önce yaptım nerdeyse gözükmeyecek derecede silikti.
regl kramplarım var ama gecikiyorum. 3 hafta önce kalmış ola bilirim eğer varsa.
bu gün çok belirgin negatifdi silik falan hiç bi şey yok
Testimde ilk çok silik pozitif çıktı, sabah yaptım bu kez kesin negatif çıktı, hamile değil miyim?
Cevapla