Çocuk için mantık evliliği yapmayı düşünüyorum, pişman olur muyum?

Ben öğretmenim sevgilim doktor. Ona körkütük aşık değilim. Aslında ben evlenmeyi isteyen, evliliği yürütebilecek bir insan değilim. Çocuğumun olması için evlenmek istiyorum. Çocuk için evliliği yürütmeye çalışırım ama Yürümezse boşanırım diye düşünüyorum. Sizce düşüncelerim mantıklı mı?
Çocuk için mantık evliliği yapmayı düşünüyorum, pişman olur muyum?
Cevapla