Eşim zorla 2. çocuk istiyor, ne yapmalıyım?

6 yıl bekledik olmadı. Sonunda 1 tane çocuğumuz oldu daha 1 yaşına yeni girecek. Eşim çocuk 2 aylıkken başladı ısrarla tekrar çocuk yapalım diyor. Maddi durumum berbat, borç içindeyim. Ayrıca malum ortalık hastalıktan kırılıyor. Bekleyelim çocuğu büyütelim önce diyorum baskı kuruyor küserek. Korunmama ve geri çekilmeme izin vermediği için bende aylardır ilişkiye girmiyorum. Soğuttu iyice beni. Hastane ücretleri 4 kat artmış. Kaldıramam maaşıma haciz gelir. Ama kafası kalın galiba anlamıyor girmiyor kafasına. Bu durumda ne yapmam gerekiyor?
Eşim zorla 2. çocuk istiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla