Kızlar, Doktor "regl döneminde gel bakalım" dedi, ne tür test yapılıyor bilen var mı?

Merhaba 22 yaşındayım. Henüz erken belki ama çok mutlu bir evliliğim var evliliğimizin tek eksiği minik bir bebek. Eşim baba olmayı çok istiyor. Eşimle 6 aydır korunmuyoruz benim yaşıtlarımdaki arkadaşlarımın hepsi erken yaşta anne oldular. 1 ayda 2 ayda 4 veya 5 ayda hamile kalanlar var. Biz 6 aydır korunmadığımız halde bir şey yok. Bazı endişelerim olduğu için doktora gittim. Adet döneminde gel hormonlarına bakalım dedi. Aklım çok fazla karışık olduğu için ne demek istediğini anlamadım. Bugün saat 15:00’da randevum var. Adet görüyorum. Nasıl bir test yapılır? Hiç kadın doğuma gebe kalıp kalamayacağını öğrenmek için gideniniz oldu mu? Regl döneminde nasıl testler yapılır bilmiyorum. Bu tarz muayelerden de çekiniyorum. Bir yardımcı olun lütfen.
Kızlar, Doktor "regl döneminde gel bakalım" dedi, ne tür test yapılıyor bilen var mı?
Cevapla