İlerde bir bebeğim olmazsa diye çok korkuyorum, ne yapmalıyım :( ?

2 farklı çeşit yumurtalık kistim var ve çoğu zaman ağrım oluyor ağrım oldukça da aklıma geliyor :(
İlerde bir bebeğim olmazsa diye çok korkuyorum, ne yapmalıyım :( ?
Cevapla