Sürekli ağlayan, kendi kendini aşağılayan küçük kız çocuk nasıl düzelebilir?

Yakın bir akrabamızın 4 yaşında kızı var.4 kardeşler bu 4 yaşındaki kızın 1 yaş küçük bir kız kardeşi de var. 4 yaşındaki kızın adı beren. Kız kardeşinin adı damla. İkisinde de gördüğüm ve çekilmez kılan anormallikler var. Beren sürekli mutsuz hep ağlamaklı. Gece uyandığında bile morarırcasına ağlıyor. Neye ağladığını bilmiyor gece uyandığında. Gündüzleri ise hiçbirşey den mutlu olmuyor. Hep fazlası hep fazlasını istiyor her dedigini de yapsanız yine mutsuz oluyor. Küçük kız kardeşi damla ise en ufak seye sinirlenip yere oturup kendi kafasını acımasızca yere vurarak ağlıyor kendi saçlarını yoluyor. Bu çocuklar hic dışarı çıkarılmadan büyütülüyor tatil yok park yok aşağıda kosmak yok. Hep evin içinde ve akraba gezmelerinde dışarı çıkıyorlar. Evde ise neredeyse her istekleri yapılıyor. Evde kimsenin sözü geçmiyor ben parka goturdugumde melek oluyorlar eve döndüklerinde yine aynı sorunlar tekrarlıyor. Birde berene bir isteğine hayır dediginizde öfke krizlerine girip ağlıyor aglarken de HEPSİ BENIM SUÇUM BEN PİSLİK BERENİM diyor. Bunu sürekli tekrar ederek dişlerini sıkarak ağlıyor. Sizce ne yapılmalı bu durumda. Gözlemlerimi aktardım. Yardımcı olabilir misiniz tecrübeli arkadaşlarım?
Sürekli ağlayan, kendi kendini aşağılayan küçük kız çocuk nasıl düzelebilir?
Sürekli ağlayan, kendi kendini aşağılayan küçük kız çocuk nasıl düzelebilir?
Cevapla