Hamileliğinizi ailenize nasıl söylediniz ya da söylersiniz?

Ben anne ve babamla hep mesafeli bir ilişki içindeydim. O yüzden hamile olduğunu onlara nasıl soyliycem bilmiyorum. Biraz utanıyorum özellikle babamdan. Herkeste olan bir şey mi bu acaba? Sizler nasıl söylediniz ya da söylersiniz?
Hamileliğinizi ailenize nasıl söylediniz ya da söylersiniz?
Cevapla