Göbeğinin küçük olduğunu söylüyor. Randevuya gelen bir kadının göbeği burnundaymış benim neden küçük gelişmiyor mu diyor.
Çevresindeki herkes kendi de dahil bebekte sorun olduğunu düşünüyor oysaki doktoru gayet sağlıklı demiş.
Kaç haftalık görünüyor? Yorumları akşam arkadaşım okucak ben cevap vermicem herkese teşekkürler arkadaşlar. Sadece kızlara özel soruldu yinede fotoğraf için kusura bakmayın
Ilk gebelikte pek çıkmaz karın. Bunun yanı sıra kiminin dıştan daha çok büyür karnı, kiminin pek belli olmaz ve bebeğin iri olup olmamasıda bu durumu değiştirir. Muayenelerde sorun görünmüyorsa dert etmesine gerek yok😊
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hamilelik utanılacak bir şey değil. Fotoğraf için özür dileme. Orada bebek var iae çok güzel bir görüntü bu. Ayrıca herkesin karnı kocaman olmak zorunda değil dümdüz karınla doğum yapan var
İç rahimin büyüklüğüyle alakalı diye biliyorum bazı kadınlarınki büyük oluyormuş o yüzden karnı fazla büyümüyormuş. Olumlu tarafından baksın karnı fazla büyümesini için çatlağı fazla olmayacak hamile kıyafetlerine para dökmeyecek 😁
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Benimki de küçüktü 9 aylıkken bile 5 aylık gıbıydı normal olabiliyor kızızm 3 yasında gayet sağlıklı