AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
Evlatlık al derdim fakat bu şu yaşında imkansız ya evlenip aile babası olacaksın özgürlüğün gidecek ya da 30 olunca o dadı ve evlatlık çocuk olayını yapacaksın
Yahu hem birinden çocuk yapayım hem bakıcı baksın diyorsun kusura bakmada o çocugun anneside doğurup köpek yavrusu gibi sana atacağını mı düşündün en fazla evlatlık alabilirsin o şekilde bakmak için
Evlatlık da alamaz 30 yaş olması lazım😂
Senin yanıklar gecti mi gunesin oglu😂😂
Soruda "Birinden çocuk yapayım" diye bir cümle görmedim ben.
@eyylullllll geçti geçti. yoğurt işe yaradı :D
Hiç bişey demek istemiyorum gerçekten
Yazsam sığmicak Allah hakkınızda hayırlısını eylesin kardeşim
Şu filmler de oluyor ya taşıyıcı anne kendi sperminden kadına enjekte ediliyor çocuk doğunca kadın parayı alıyor çocuğu adam alıp bakıyor veyaesiyle falan
Vay be maddi durumun çok iyi ama derdin de baya büyük.. burdan cikar gönüllüler :)
Kadınlara karşı olan önyargılarınu kırmakla başla önce. bir yerden sonra yalnız yaşaman ızdırap gibi olur. Erkeklet hayatta yalnız yaşayamaz. Ya da git evlatlık al
30’ların ortasında her şeyi olan biri olarak, bu görüşün büyük bir yanılgı olduguna inanıyorum. Hayat arkadaşlığı güzel bir şey. Ama günümüzde evlilikler, kadınların her şeyi kendi yararına çevirdiği birer sözleşmeden ibaret. Ortada gerçek bir birliktelik çoğu zaman olmuyor. Hayattaki diğer gereklilikleri tamamlamış bir erkek yalnızlıktan korkmadığı sürece çok güçlüdür. Erkeklerin yalnız yaşayamayacağı, ya da yalnız yaşanan bir hayatın felaket olacağı inanışı, gelenekçi toplumların dayattığı gerçekliği olmayan bir öğretiden ibaret. Her bireye bu bir şekilde öğretilmeye çalışılır. Ama bu yanlış öğretiye kanmayıp yoluna gidenler, daha mutlu bir hayata gidebilir (başka etkenlerden dolayı gitmeyebilir de tabiki) Bu nedenle bir erkek sadece çocuk sahibi olmak istediğinde ve buna uygun anaç özellikler taşıyan, evlenmeyi bir strateji veya başarı ölçütü değil de bir hayat arkadaşlığı olarak gören, aile olma bilincine sahip bir kadın hayatına girdiğinde evlenmeyi düşünmeli. Bu yoksa yalnızlıktan korkmamalı ve hayatına devam edebilmeli!
Anne baba sevgisi onların birbirine olan ilişkini görmeden büyüyen çocuk hep eksik kalır yarım büyür benim nezdimde böyle ben olsam babanız çocuk büyütmezdim
Tasıyıcı anne ile bile çocuk bir bağ kurar bunu o çocuğa yapmaya hakkın yok bence yasın çok genç acele etme elbet aşık olup bir ladından çocuğun olsun istersin
Merak etme senle de kimse evlenmez. Kadınlar senin gibi orda burda gezen erkeklerle niye evlensinler.
ee hem çocuk istiyon hem tüm kızlara atıp tutuyon inşallah evde çürürsün
Beni konusturacanda her konuda iyiyim sarışın yeşil gözlü fit vücutlu biriyim işim de var durumumda iyi istesem bir haftaya birimi bulur düğün yaparım gerek var mı yok çekemem kadın dır dirını
umarım birine tutulursun yakın zamanda
Evlatlık alabilmesi için kanunen evli olması gerekmiyor mu zaten
Tüp bebek yaptır veya birileri ile ilişki yaşayacaksın
Evlenmeden çoçuk yapma o çoçuk babasının öyle olmasını istemez İnan bana
Evlatlık edine bilirsin, tabi bu senin kararın ama bu konumda isen en iyi seçim evlatlık edinmek. Her şeyin hayırlısını diliyorum :)
Çocuğa bakıcı bakınca sende parasını verince babalık yapmiyorsun aile veremeyeceksen çocuğu da yapma derim
Bende evlenmek istemeden çocuk istemiştim çok iyi bakarım zannettim ailemin maddi durumu da çok iyiydi ama inan bir akrabamın çocuğuna bile 1 saat bakamıyorum kendimi yetersiz gördüm vazgeçtim vazgeç
Sen nafakadan, karının para yemesinden korkuyorsun net derdin bu.
Seni özgür bırakacak bir kadın Türkiye’de bulamazsın bence
yurt dışından evlen
sadece çocuk için evlenilmez ama çocuk iki taraflı olduğu için bu dediğin imkansız
Sahiplenebilirisn
O aklimda var nasip olursa yapicam ama insan kendine ait 1 cocuk bile olsa istiyor ben ayrım yapmam o konuda dediğim gibi nasip olursa onu yapacam
Yani haklısın öyle bir yol varsa kendi çocuğunun olmasını elbette ister insan ama bakim olayı da var nasıl bakıp büyüyeceksin
Ne yaparsan yap, önünde sonunda evleneceksin.
Hiç mi kaçarı yok bende evlenmeyi düşünmüyorum o sorumluluğu almaya çekiniyorum.
Uzun süre direneni görmedim, muhakkak karşına tüm bağlarını çözecek biri çıkacaktır.
Evlilikten korkan biri ay sana yazık ya
Inşallah çocuğun olmaz
Evlatlık almak daha mantıklı şimdi şimdi ki insanlar paraya bakar sadece çoğu
Ne kadar pislik insanlarsınız ya
@Makavelii yani doğrular her zaman acıtır.
@ressammahmut bana mı diyorsun mahmut
@Makavelii yanlışlıkla etiketledim kusura bakma yok sana demedim
Evlilikten korkana laf etmek en büyük cahillik ve yobazlıktır
Birileri yiğen sevmekle çocuk bakmayı bir sanmış
Çok istiyorsan git yetimhaneye, maddi durumun da var
Kardeşim eğer 10 bin verirsen gel beni s*k ben hamile kalırım
Evlat edinin bir tane
ben öyle düşünüyorum ama kolay iş değil o :D
Valla ben de sırf çocuğum olsun diye evleneceğim.
Evlat edinebilirsin eşin olursa.
Tek başına evlatlık alamıyor musun
Kendini tohumlatcan baska caresi yok
Evlenmeli ve çocuk yapmalisin
Garipsin, evlen yap işte
Çocuk esirgeme kurumuna git al
Kusura bakma ama cahilsin..
Boşver kanka çocukta olmasın dinle kafanı
İmkansızı istiyorsun.
Evlenmeden çocuk yap
Köpek veya kedi alıp bakabilirsin.
Çocuk yurduna git al
O aklimda var ama bir tanede olsa insan kendine ait istiyor ama onu yapicam nasip olursa
Sor bilen birilerine
Kızım sen cahil mısın yasalari normları bilmiyor musun doğru daha liselisindir.
Kes sesini
Baba parasıyla konuşan bir dallama
Peydahla benden💋💋💋
Ortalık eskort kaynıyo desene:)
@şükran2323 şükran reis vurdu ve gool😂
kirala cocugu bikinca brakirsin🙄
Hehe aynı benim sorun
Aşık olman lazım
Günceline baktım da sen çok iyi bir baba olacaksın🙂
evlat edin veya taşıyıcı anne bul
Abicim evlat edinmek TC de o kadar kolay değil yasaları bilmiyor musun
Senin gibi düşünen birini bularak
Evlenmen şart.
Evlen çocuk yap boşan
Evlat edin
Ozaman biraz daha beklemelisin
cocuk esirgemeden çocuk alabilirsin
3 kuruşa 5 köfte reyiz
Taşıyıcı anne bul
Evlat edin
Düz duvara tırman...
Taşıyıcı annelik
evlat edin
evlatlık al
En iyisi evlatlık 😂
Evlatlık sahiplen
Bilmem