Yarın suni sancıyla normal doğum deneyeceğiz ama ben suni sancıdan çok korkuyorum, tecrübesi olan paylaşa bilir mi? :(

Canım bir de tatlıdır. Korkuyorum ve çok stresliyim :( 42. Haftama doğru gidiyorum yeni başladı hafif hafif sancılarım suni sancı da açılma olmazsa sezaryen olucam. Çok zor mu suni sancı normal sancıya göre tecrübesi olan paylaşa bilir mi :( ?
Yarın suni sancıyla normal doğum deneyeceğiz ama ben suni sancıdan çok korkuyorum, tecrübesi olan paylaşa bilir mi? :(
Cevapla