Şu an hamileyim oğlum olacak ismini kayra koyacağız ya da kayra efe tepki gösteren çok oldu beğenmeyen yani sizce kötü mu?

Ben çok beğendim herkes bir yorum yapıyor annem babam bile.. üzülüyorum
Şu an hamileyim oğlum olacak ismini kayra koyacağız ya da kayra efe tepki gösteren çok oldu beğenmeyen yani sizce kötü mu?
Cevapla