15 aylık oglum var. Hala tek başına yürümüyor. Ordan burdan tutup yürüyebiliyor ama tek başına bir kaç adım atıp düşüyor?

Ayrıca parmak ucunda yürüyor sıpa sürekli. 15 aylık oldu hala yürümemesi ve parmak ucunda yüyor olması (kollarından tutarak) bunlar normal mi?
15 aylık oglum var. Hala tek başına yürümüyor. Ordan burdan tutup yürüyebiliyor ama tek başına bir kaç adım atıp düşüyor?
Cevapla