Bebeklerin cildine en uygun pişik kremi hangisidir sizce, bebeğiniz için hangi pişik kremi kullanıyorsunuz ve memnunsunuz? En iyi pişik kremini arıyorum. Önerilerinizi bekliyorum.

Bebeklerin cildine en uygun pişik kremi hangisidir sizce, bebeğiniz için hangi pişik kremi kullanıyorsunuz ve memnunsunuz? En iyi pişik kremini arıyorum. Önerilerinizi bekliyorum.

Selam,
Bebek olduğu zaman en önemli konulardan biri tatlı mı tatlı bebeğinizin hassas cildini korumaktır. Bu yüzden soruyu görünce sürekli bebek bakan biri olarak birkaç güzel pişik kremi önermek istiyorum. :)
En çok bilinen pişik kremlerinden birisidir. Cildi rahatlatır ve onarır.
Bebeğinizin cildini özenle korumak isteyenler tercih edebilir. Dermatolojik olarak test edilmiştir. Bebeğinizin hassas cildini rahatlatmak için kullanılır.
Bebeğinizin cildini dengelemek ve nemlendirmek için popüler kremlerden birisidir. Elbet adını bir kere duymuşsunuzdur. Cilt dostu formülü içeriyor. :)
Pişiklerle savaşta yüksek koruma sunan bir diğer krem de Desitin. İçerdiği çinko oksit ile bebeğinizin cildini korur, tahriş olmuş bölgeleri de hızla iyileştirmeye başlar.
Yıllardır anne ve babaların güvendiği bir markaya geldik. Klasik bebeğinizin cildini yumuşattığı gibi korur.
Doğal içerikleri ile beraber bebeğinizin cildini korur. Bebeğinizin cildindeki tahrişleri hızla iyileştirmeye bakar ve doğal bakım sağlar.
Sevgiler. Bebişler pişik olmasın 🤭
Şu ana kadar Hametol ve Bepanthol ürünlerinin namını çok fazla duydum. Özellikle Bepanthol pişik kremi ablam bebeği için kullandı, çok iyi dedi.

Bepanthol baby kullanıyordum, iyi geliyordu.. Hatta her altını değiştirdiğinde kullanırsanız pişiği de önlemiş olursunuz..
Pişik kremi değil de saf zeytinyağı sür, eczanelerde var. O zaman pişik olmaz. Bir de altına yapınca bekletme.
Cevap
2Cevap
vallahi pişik kreminden ziyade bunun öncesinde benim sana tavsiyem. çocugun altını değiştirdikten sonra arkonun bu küçük kremleri var fişek şeklinde diş macunu tüpü gibi düşün ondan kullan biz çok faydasını gördük. çok az pişik oluyordu. ha baktın yine oluyor sadece totosu pişik iken geçene kadar trosyd fhazerin kullanabilirsin. birde kaka yaptığında bekletme hızlı değiştir.
ben mustela kullanıyorum doğduğundan beri memnunum
Desitin mor inanılmaz etkili ve ph çok düşük , yorumlarda genelde hep pozitif
kesinlikle en iyisi ve tek gecerim en iyi en zararsizi sudocreme
bır anne olarak soyluyorum sudocrem dene hem bereketlı hem pişik olmaz pişik problemi birazda cocugun hassatiyle alakalı ayrıca kullandıgın bezde yapabilir kakalı bez asla kalmamalı
Ben desitin kullaniyorum mavisi ve moru var ikisi de süper.
Kullandıklarım arasında en iyisi dalin kesinlikle, çok çabuk etki ediyor.
Bepanthol baby ve popolin gayet iyi :)
Her bebeğin cildi farklıdır.
Ben bepanthol kullaniyorum cok iyi geliyor
Sudocrem.
sudo iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?