Sokakta oynayan çocuklar daha mı, sağlıklı büyüyor?

Biz küçükken sokağa çıkıp akşam ezanına kadar eve girmezdik. Akşama kadar özgürce oynamak, sevdiğimiz arkadaşlarımızla türlü türlü yaramazlıklar yapmak bizi çok mutlu ederdi. Şimdi ki çocuklar evden çıkmıyor. Ellerinde tablet, telefon veya laptop oluyor. İlla ki sokakta oynayan çocukla, evde oturan çocuk arasında fark olacaktır. Sokakta oynayan çocuklar daha mı, sağlıklı büyüyor?
Sokakta oynayan çocuklar daha mı, sağlıklı büyüyor?
# gadasından sevgilerle 🤗
Sokakta oynayan çocuklar daha mı, sağlıklı büyüyor?
Cevapla