Kızlar, Her sey normal hamile kalamıyorum. Gardnerella ve ueroplazma çıktı bende. Hamileliğe engel midir?

Selam arkadaslar 1 yildir evliyim her sey normal sadece vajinada ueroplazma ve gardnerella cikti bu hamile kalmamaya engel midir?
Kızlar, Her sey normal hamile kalamıyorum. Gardnerella ve ueroplazma çıktı bende. Hamileliğe engel midir?
Cevapla