Tembel insan hiçbir iş yapmaz, elinden gelse hiç yerinden kalkmak istemez. Tembel ve üşengeç bir annenin olduğunu düşünün, onun çocuğunun vay haline demek istiyorum. Peki üşengeç ve tembel bir anne çocuğunun üzerinde hangi etkileri bırakır?#iyiliğiseç # gadasından sevgilerle 🤗
Tembel ve üşengeç anneler çocuklarının üzerinde olumlu mu, olumsuz mu etki bırakırlar?
Çocukların en iyi gözlemledikleri, taklit ettikleri, örnek aldıkları kişiler en başta anne babalarıdır. Daha sonra evde yaşayan abla, ağabeyler, kardeşler, yakın çevredeki büyükleridir.
Bu olumlu disiplin yöntemi çocuklara olumlu davranışlar kazandırırken olumsuz davranışlar da disipsizligi beraberinde getirir.
●Unutmayalım!● Eğitim önce anne-baba ile başlar. Daha sonra sosyal çevre ile şekillenir ve gelişir. Mutlaka Okul öncesinde, en geç ergenlik dönemine kadar çocuklara olumlu davranışları kazandırmak ve manevi sorumlulukları üstlenmeleri konusunda örnek olmalıyız. Saygılarla Gadası 🙆♀️😊
Tembel ve mutsuz arasında ki farkı ayırt etmek lazım ancak.. Mutsız annenin çocuğu da mutsuz olur. Tembelin ise çocuğun temel ihtiyaçları karşılanmadığı için eksik bırakılmış çocuk olur..
Bir evcil hayvan bile alsan sürekli uyuduğu zaman ya da yemek yediği zaman sık sık yaptığı bir harekette "hayvan sahibine çeker " sözü kullanılıyorsa eğitiminin ailede başladığı bir çocuk için anne zaten başrol tabiki de etkiler
En İyi Cevaplar