Gebelik testi yaptım ilk defa, o beyaz yer komple kırmızı oldu sonra beyazladı ve tek çizgi çıktı. Anlayamadım, direkt çizgi çıkması gerekmiyor muydu?
gebelik testi


Kırmızı silik çizgi de çıkabilir gadası ama önemli olan iki tane çizginin çıkmasıdır benden tavsiye sağlık ocağında kan testi verip kesin sonuç gör
Tek çizgi bebek yok. demek emin değilsen bir tane daha başka marka al
Bazen hatada verebiliyor testler
Direk. kanda verebilirsin
Iki kez yaptım da şeyi sormak istedim ilk önce hızlıca her tarafi kirmiziya boyandi ben direkt çizgi çıkar saniyodum
Cevap
4Cevap
ya sey bende de sadece bu sekilde oldu ama bu cizgi cok silik sekildeydi zar zor görünüyordu ne demek oluyor bu
Hamile değilsin dmeek.
Abla anladım da ben şeyi soruyorum damlatınca orasi kirmiziya boyandi sonra beyazladı tek çizgi oldu direkt çizgi belirmesi gerekmiyomu
bunlara hiç gerek yok aslında
Iki cizgi cikmali ya da sorun var sende
Üç üz olacak
Cokmu istiyon
Hamile değilsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar