Anne olmak dünyanın en güzel olayıdır. Fakat gerek hamilelik süreci olsun, gerek bebek doğduktan sonra olsun annelerin çok dikkat etmesi gerekiyor. Peki emziren anneler hangi bitki çaylarını içmeleri gerekiyor?# gadasından sevgilerle 🤗
Emziren annelerin hangi bitki çay ve çaylarını içmeleri gerekir?
Rezene anason kimyon hem süt artışı hemde anne ve bebekte gaz oluşumunu engeller. Doğumdan sonra bebek çok gazlı ise 1 çay kaşığı içirilirse bebek gece rahat bir uyku uyur.
Bir erkeğin bu konuyu önemseyip soru sorması çok etkileyici. Annelerimize de kafalarına göre herşey içmelerini önermem, lütfen denemediğiniz bir şeyi kullanmaya başlarken iyice araştırın hatta doktora danışın. Her bitki her insana aynı şekilde iyi gelmeyebiliyor.
Kuzenim rezene çayı içiyordu bebişinin gazı olmasın diye. Fakat doktor tavsiye eymişti. Benim tavsiyem ise, doktor tavsiyesi olmadan hiç bir çayı içmemeli. Çünkü her insana her çay iyi gelmez. Bünyeden bünyeye bile değişir.