Bu gün arkadaşımın yanına geldim, baya da yakın arkadaşım. Benim kızım uyuyordu ben de o arada süt almaya dışarıya çıktım, market de baya uzak, ben çıktıktan hemen sonra kızım uyanmış, arkadaşım beni aradı falan, ben de "giydir çocukları, birlikte gelin, dolaşmış oluruz" falan dedi. Onun da kızı var, neyse. Ben onları bekliyorum, arkadaşım kızıma şu çocuk tasması gereksizini takmış. Çok sinirlendim benden habersiz böyle bir şey yapmasına, kendi kızına da takmış tutuyor, ikisi de ayrı tarafa koşuşturuyor. Biraz tepki verdim, "güvenliği için" diyor. Site ne kadar güvensiz olabilir ki yani? Hala sinirliyim. Haklı mıyım sizce?çocuk tasması
Çocuklara çocuk tasması takan arkadaşıma sinirlendim, haklı mıyım sizce?
Hem senin çocuğuna hem de kendi çocuğuna çocuk tasması takması gerçekten endişe verici geldi bana. İkisinin de elinden tutarsın olur biter. Bu çocuk tasmaları çıktığından beri çocuklara insanca davranılmadığını düşünüyorum çünkü. Aşırı kalabalık şehirlerde kısa bir süreliğine işe yarayabilir ama bu şekilde kullanılmaması gerekir. Sonuçta onlar çocuk, elinden tutup temas etmelisin ki güven duygusu gelişsin.
Haklısın. Çocuğa öyle köpek gibi tasma takılması iyi bir şey değil. Arkadaşın kendine olan güveni yok anlaşılan, çocuklara zarar geleceğinden korkuyor ya da çocuklara da güvenmiyor.
Bizim Allahin Almanlari cok yapar bunu. Kööek gezdirir gibi, codden sinir bozucu ve asagilayici bir hareket bence. O cocugun psikolojisi o yas da pert olur ztn
En İyi Cevaplar