Erken yaşta çocuğum oldu. Okulda arkadaşları dalga geçiyormuş. Çok üzülüyorum. Ne yapmalıyım?
16 yaşında oğlum dünyaya geldi. Ben şu an 22 yaşındayım. Oğlum 6 yaşında. Özel bir koleje verdik 1. sınıf için. Oğlumun arkadaşları beni oğlumun ablası zannediyorlarmış annesi olduğumu öğrenince "küçük gelinin oğlu" vs. diyorlarmış. Gittim uyardım ama anlamıyorlar. Küçük çocuklar uğraşmakta istemiyorum ama oğlum çok üzülüyor ben de üzülüyorum. Ne yapmalıyım?
16 yaşında oğlum dünyaya geldi. Ben şu an 22 yaşındayım. Oğlum 6 yaşında. Özel bir koleje verdik 1. sınıf için. Oğlumun arkadaşları beni oğlumun ablası zannediyorlarmış annesi olduğumu öğrenince "küçük gelinin oğlu" vs. diyorlarmış. Gittim uyardım ama anlamıyorlar. Küçük çocuklar uğraşmakta istemiyorum ama oğlum çok üzülüyor ben de üzülüyorum. Ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar