Okulda oğlumun arkadaşları dalga geçiyormuş, çok üzülüyorum, ne yapmalıyım?

Erken yaşta çocuğum oldu. Okulda arkadaşları dalga geçiyormuş. Çok üzülüyorum. Ne yapmalıyım?
16 yaşında oğlum dünyaya geldi. Ben şu an 22 yaşındayım. Oğlum 6 yaşında. Özel bir koleje verdik 1. sınıf için. Oğlumun arkadaşları beni oğlumun ablası zannediyorlarmış annesi olduğumu öğrenince "küçük gelinin oğlu" vs. diyorlarmış. Gittim uyardım ama anlamıyorlar. Küçük çocuklar uğraşmakta istemiyorum ama oğlum çok üzülüyor ben de üzülüyorum. Ne yapmalıyım?
Okulda oğlumun arkadaşları dalga geçiyormuş, çok üzülüyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla