Kocam beni hamile bıraktığına pişman olmasa iyi 😆 Bu kadar aşermek normal mi?

Kocam beni hamile bıraktığına pişman olmasa iyi 😆 Bu kadar aşermek normal mi?
Kocam beni hamile bıraktığına pişman olmasa iyi 😆 Bu kadar aşermek normal mi?
kimler hamile iken böyle olur ya da böyle? kimler hamile iken benim gibi?
Kocam beni hamile bıraktığına pişman olmasa iyi 😆 Bu kadar aşermek normal mi?
Cevapla