Güncellemeler
+1 yıl
Gece gittim hastaneye, doktora daha göstermedim. Ebe "sancın yok" dedi ama var yani sancım, alttaki de 80'den düşmedi.
Nts değil o nst ve alttaki çizgiler senin sancı aralıklarını gösteriyor 10-20 arası normal 90-100 civarı doğuma yakın demek
Yani sancılarını 80’e çıkıyor.😊 Az kalmış umarım sağ salim kucağına alırsın bebeğini. 😊
Haöılelık ne güzel Allah bana da nasip etse 😟 birisini hamıle bırakmayı off canımı yaktın gece gece
Cevap
2Cevap
Her kontrolde nst ye gireceksin artık doktoruna göster sonucu ters bir durum olsa uyarır zaten seni
Yengeminde 36 haftalık😄bi doktora gösterin ama önemli değildir bence
Doğum yakın hayırlı olsun
Anlamam ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar